Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Fantastiskt trevligt hotell, stor frukost där man inte saknar något. Personalen var hjälpsam och trevlig. Spat var väldigt fint och skön och proffsig behandling (massage och ansiktskur). Utsikten från spat och bastun var mäktig. Rekommenderas varmt!

Tack Sansjolin
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tack så hemskt mycket för dina fina ord! Vi blir så glada att höra att ni haft en fantastisk vistelse och hoppas att ni kommer tillbaka snart igen!
Terese, receptionen

Har bott nästan 2 mån på hotellet och trivdes utmärkt hela tiden förutom 2 incidenter med högljudda ungdomar som störde nattetid. Trevlig personal, god frukostbuffé och mysig atmosfär i perfekt läge mitt i stan.

Datum för vistelsen: november 2020
Tack aspgarden
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Vad glad jag blir att höra att du har trivts så bra här! Jag hoppas vi får välkomna dig här igen snart!
Terese, receptionen

Kom dit med sambon som aldrig bott på hotell för just avslappning. Men allt blev en flopp. Har bott här fler tal gånger men senast va nog 3 år sedan men nu har det sjunkit mycket i kvalitet. Inte rent, varmt rum och dålig utsikt.

Tack infoannasmassage

Hej Anna,
Jag kan inte annat än be om ursäkt för att vi inte kunde möta dina förväntningar på er vistelse. Jag hoppas verkligen att vi får möjlighet att välkomna er igen i framtiden och då ge er en förstklassig upplevelse. Tveka inte att höra av dig om du har någon mer feedback eller funderingar!
Terese, receptionen

Vi bokade familje-packet. Vi fick checka in två timmar tidigare, barnen fick en välkomst VIP skickat till rummet, rummet var jättestort och bekvämt.

Middagen var väldigt gott och abundant, även barnmenyn och frukost var topp klass.

Personalen var alltid trevligt och hjälpsamma alla från receptionen till kyparna, frukost personalen, osv.

Läget är centralt, men personligt tyckte jag inte mycket om omgivningen, men jag antar att det är kanske mer en Business hotell, och då är läget toppen.

Allt mycket bra

Tack Lucas76

Stort tack för ditt fina omdöme Lucas! Vi är så glada att ni hade en trevlig vistelse och hoppas att ni kommer och bor hos oss snart igen!

Omdömet skrevs 23 april 2021

Personalen på hotellet var verkligen tillmötesgående på alla sätt, men hotellet hade behövt sig en ordentlig uppfrächning och bättre städ, de var lite dåligt städat och rummen slitna, sakna även handskrokar i badrummet.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack lindapettersson1106
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2021

Hej Linda,
Stort tack för din feedback! VI blir så glada att höra att du uppskattar vår service, vi vill ju verkligen att du som gäst ska må bra när du är här!
Däremot så är det tråkigt att du upplevde det som slitet och ostädat, det kan jag inte annat än be om ursäkt för. Vi kommer att påbörja en uppfräschning av badrummen så jag hoppas att vi får välkomna dig här igen och då kanske med nya badrum!
Varmt välkommen tillbaka snart igen!