SPARA 63 US$
Orbitz.com
eDreams
Expedia.com141 US$
Lol.travel203 US$

Har bott nästan 2 mån på hotellet och trivdes utmärkt hela tiden förutom 2 incidenter med högljudda ungdomar som störde nattetid. Trevlig personal, god frukostbuffé och mysig atmosfär i perfekt läge mitt i stan.

Datum för vistelsen: november 2020
Tack aspgarden
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Vad glad jag blir att höra att du har trivts så bra här! Jag hoppas vi får välkomna dig här igen snart!
Terese, receptionen

Kom dit med sambon som aldrig bott på hotell för just avslappning. Men allt blev en flopp. Har bott här fler tal gånger men senast va nog 3 år sedan men nu har det sjunkit mycket i kvalitet. Inte rent, varmt rum och dålig utsikt.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack infoannasmassage

Hej Anna,
Jag kan inte annat än be om ursäkt för att vi inte kunde möta dina förväntningar på er vistelse. Jag hoppas verkligen att vi får möjlighet att välkomna er igen i framtiden och då ge er en förstklassig upplevelse. Tveka inte att höra av dig om du har någon mer feedback eller funderingar!
Terese, receptionen

Vi bokade familje-packet. Vi fick checka in två timmar tidigare, barnen fick en välkomst VIP skickat till rummet, rummet var jättestort och bekvämt.

Middagen var väldigt gott och abundant, även barnmenyn och frukost var topp klass.

Personalen var alltid trevligt och hjälpsamma alla från receptionen till kyparna, frukost personalen, osv.

Läget är centralt, men personligt tyckte jag inte mycket om omgivningen, men jag antar att det är kanske mer en Business hotell, och då är läget toppen.

Allt mycket bra

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack Lucas76

Stort tack för ditt fina omdöme Lucas! Vi är så glada att ni hade en trevlig vistelse och hoppas att ni kommer och bor hos oss snart igen!

Omdömet skrevs 23 april 2021

Personalen på hotellet var verkligen tillmötesgående på alla sätt, men hotellet hade behövt sig en ordentlig uppfrächning och bättre städ, de var lite dåligt städat och rummen slitna, sakna även handskrokar i badrummet.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack lindapettersson1106
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2021

Hej Linda,
Stort tack för din feedback! VI blir så glada att höra att du uppskattar vår service, vi vill ju verkligen att du som gäst ska må bra när du är här!
Däremot så är det tråkigt att du upplevde det som slitet och ostädat, det kan jag inte annat än be om ursäkt för. Vi kommer att påbörja en uppfräschning av badrummen så jag hoppas att vi får välkomna dig här igen och då kanske med nya badrum!
Varmt välkommen tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 19 april 2021

Vi bodde på hotellet över en miniweekend. Två vuxna och en 6 åring. Vi hade bokat ett familjerum.
Rummet: Rummet var jättestort. Ett stort sovrum med dubbelsäng, TV och fåtöljer, och ett rum med soffgrupp (bäddsoffa, två fåtöljer, två sittpuffar och soffbord), TV och skrivbord. Bäddsoffan hade bäddats ut till två sängar som var klart godkända att sova i. Mycket fri yta. Trevligt badrum. Minus för att de inte hade eluttag för hårfön och plattång i badrummet. Bra städat på hela hotellet. Utsikten var dock ganska tråkig från vårt rum. Bara ett fönster som vette ut till omgivningen, och för oss var det en trafikkorsning. De andra två fönstren vette in mot ett konferenscenter som ligger i samma byggnad.
Mat: Frukost ingick och det fanns absolut inget att klaga på. Bra påfyllt och brett utbud. Vi åt även middag i deras restaurant. Mycket gott.
Service: Personalen var supertrevlig och väldigt costumer-minded. Oavsett om det var i receptionen, baren, frukosten eller restaurangen så fick man väldigt bra service och ett mycket trevligt bemötande.
Läge: Bra läge. Nära till tågstationen om man kommer med tåg. Vi hade bil och hotellet har garage i källaren som var mycket smidigt och tillgängligt.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack annni62
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2021

Tack Annni, vad roligt att ni har trivts bra hos oss. Tack så hemskt mycket att ni tagit er tid att lämna ert omdöme till oss. Vi tar till oss feedbacken om uttag i badrummet.
Hjärtligt välkomna till oss igen!
Vänliga hälsningar
Erik, receptionen