Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com141 US$
Priceline141 US$
CheapTickets141 US$
Travelocity141 US$
Lol.travel203 US$

Kom dit med sambon som aldrig bott på hotell för just avslappning. Men allt blev en flopp. Har bott här fler tal gånger men senast va nog 3 år sedan men nu har det sjunkit mycket i kvalitet. Inte rent, varmt rum och dålig utsikt.

Datum för vistelsen: maj 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack infoannasmassage
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Anna,
Jag kan inte annat än be om ursäkt för att vi inte kunde möta dina förväntningar på er vistelse. Jag hoppas verkligen att vi får möjlighet att välkomna er igen i framtiden och då ge er en förstklassig upplevelse. Tveka inte att höra av dig om du har någon mer feedback eller funderingar!
Terese, receptionen

Vi bokade familje-packet. Vi fick checka in två timmar tidigare, barnen fick en välkomst VIP skickat till rummet, rummet var jättestort och bekvämt.

Middagen var väldigt gott och abundant, även barnmenyn och frukost var topp klass.

Personalen var alltid trevligt och hjälpsamma alla från receptionen till kyparna, frukost personalen, osv.

Läget är centralt, men personligt tyckte jag inte mycket om omgivningen, men jag antar att det är kanske mer en Business hotell, och då är läget toppen.

Allt mycket bra

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack Lucas76

Stort tack för ditt fina omdöme Lucas! Vi är så glada att ni hade en trevlig vistelse och hoppas att ni kommer och bor hos oss snart igen!

Omdömet skrevs 23 april 2021

Personalen på hotellet var verkligen tillmötesgående på alla sätt, men hotellet hade behövt sig en ordentlig uppfrächning och bättre städ, de var lite dåligt städat och rummen slitna, sakna även handskrokar i badrummet.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack lindapettersson1106
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2021

Hej Linda,
Stort tack för din feedback! VI blir så glada att höra att du uppskattar vår service, vi vill ju verkligen att du som gäst ska må bra när du är här!
Däremot så är det tråkigt att du upplevde det som slitet och ostädat, det kan jag inte annat än be om ursäkt för. Vi kommer att påbörja en uppfräschning av badrummen så jag hoppas att vi får välkomna dig här igen och då kanske med nya badrum!
Varmt välkommen tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 19 april 2021

Vi bodde på hotellet över en miniweekend. Två vuxna och en 6 åring. Vi hade bokat ett familjerum.
Rummet: Rummet var jättestort. Ett stort sovrum med dubbelsäng, TV och fåtöljer, och ett rum med soffgrupp (bäddsoffa, två fåtöljer, två sittpuffar och soffbord), TV och skrivbord. Bäddsoffan hade bäddats ut till två sängar som var klart godkända att sova i. Mycket fri yta. Trevligt badrum. Minus för att de inte hade eluttag för hårfön och plattång i badrummet. Bra städat på hela hotellet. Utsikten var dock ganska tråkig från vårt rum. Bara ett fönster som vette ut till omgivningen, och för oss var det en trafikkorsning. De andra två fönstren vette in mot ett konferenscenter som ligger i samma byggnad.
Mat: Frukost ingick och det fanns absolut inget att klaga på. Bra påfyllt och brett utbud. Vi åt även middag i deras restaurant. Mycket gott.
Service: Personalen var supertrevlig och väldigt costumer-minded. Oavsett om det var i receptionen, baren, frukosten eller restaurangen så fick man väldigt bra service och ett mycket trevligt bemötande.
Läge: Bra läge. Nära till tågstationen om man kommer med tåg. Vi hade bil och hotellet har garage i källaren som var mycket smidigt och tillgängligt.

Tack annni62
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2021

Tack Annni, vad roligt att ni har trivts bra hos oss. Tack så hemskt mycket att ni tagit er tid att lämna ert omdöme till oss. Vi tar till oss feedbacken om uttag i badrummet.
Hjärtligt välkomna till oss igen!
Vänliga hälsningar
Erik, receptionen

Omdömet skrevs 3 april 2021 från mobil enhet

Fint hotell och trevlig personal. Lagom långt bort för en kort weekend.
Bokade ett alkoholfritt vip paket då gubben min fyllde 40. De hade gjort jättefint med frukt, godis och alkoholfritt bubbel.

Rummet va Stort och fint med superhärlig tvål och lotion av Rituals i badrummet.
Mysigt badkar med riktigt varmt vatten i ledningarna. Ett stort plus till de varma vattnet. Och till Rituals produkterna.

Garaget kostade 160 kr / dygnet så det blev ju en liten extra slant. Toppen att det fanns ingång från garaget till hotellet.
Synd att man inte får rabatt när man bor på hotellet men annars inget att klaga på.

Kommer besöka detta hotell igen.

Tack AnnicaJ73
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2021

Hej AnnicaJ73,
Stort tack för din feedback, det gör oss så glada att se att ni haft en fin vistelse här hos oss! Kom snart tillbaka igen!