Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline141 US$
Expedia.com141 US$
eDreams141 US$
Travelocity141 US$
Lol.travel203 US$
Omdömet skrevs 23 april 2021

Personalen på hotellet var verkligen tillmötesgående på alla sätt, men hotellet hade behövt sig en ordentlig uppfrächning och bättre städ, de var lite dåligt städat och rummen slitna, sakna även handskrokar i badrummet.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack lindapettersson1106
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2021

Hej Linda,
Stort tack för din feedback! VI blir så glada att höra att du uppskattar vår service, vi vill ju verkligen att du som gäst ska må bra när du är här!
Däremot så är det tråkigt att du upplevde det som slitet och ostädat, det kan jag inte annat än be om ursäkt för. Vi kommer att påbörja en uppfräschning av badrummen så jag hoppas att vi får välkomna dig här igen och då kanske med nya badrum!
Varmt välkommen tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 19 april 2021

Vi bodde på hotellet över en miniweekend. Två vuxna och en 6 åring. Vi hade bokat ett familjerum.
Rummet: Rummet var jättestort. Ett stort sovrum med dubbelsäng, TV och fåtöljer, och ett rum med soffgrupp (bäddsoffa, två fåtöljer, två sittpuffar och soffbord), TV och skrivbord. Bäddsoffan hade bäddats ut till två sängar som var klart godkända att sova i. Mycket fri yta. Trevligt badrum. Minus för att de inte hade eluttag för hårfön och plattång i badrummet. Bra städat på hela hotellet. Utsikten var dock ganska tråkig från vårt rum. Bara ett fönster som vette ut till omgivningen, och för oss var det en trafikkorsning. De andra två fönstren vette in mot ett konferenscenter som ligger i samma byggnad.
Mat: Frukost ingick och det fanns absolut inget att klaga på. Bra påfyllt och brett utbud. Vi åt även middag i deras restaurant. Mycket gott.
Service: Personalen var supertrevlig och väldigt costumer-minded. Oavsett om det var i receptionen, baren, frukosten eller restaurangen så fick man väldigt bra service och ett mycket trevligt bemötande.
Läge: Bra läge. Nära till tågstationen om man kommer med tåg. Vi hade bil och hotellet har garage i källaren som var mycket smidigt och tillgängligt.

Tack annni62
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2021

Tack Annni, vad roligt att ni har trivts bra hos oss. Tack så hemskt mycket att ni tagit er tid att lämna ert omdöme till oss. Vi tar till oss feedbacken om uttag i badrummet.
Hjärtligt välkomna till oss igen!
Vänliga hälsningar
Erik, receptionen

Omdömet skrevs 3 april 2021 från mobil enhet

Fint hotell och trevlig personal. Lagom långt bort för en kort weekend.
Bokade ett alkoholfritt vip paket då gubben min fyllde 40. De hade gjort jättefint med frukt, godis och alkoholfritt bubbel.

Rummet va Stort och fint med superhärlig tvål och lotion av Rituals i badrummet.
Mysigt badkar med riktigt varmt vatten i ledningarna. Ett stort plus till de varma vattnet. Och till Rituals produkterna.

Garaget kostade 160 kr / dygnet så det blev ju en liten extra slant. Toppen att det fanns ingång från garaget till hotellet.
Synd att man inte får rabatt när man bor på hotellet men annars inget att klaga på.

Kommer besöka detta hotell igen.

Tack AnnicaJ73
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2021

Hej AnnicaJ73,
Stort tack för din feedback, det gör oss så glada att se att ni haft en fin vistelse här hos oss! Kom snart tillbaka igen!

Omdömet skrevs 1 april 2021

Bra frukost med urval för alla, från vegan till köttätare och omtänksamma finesser.
Bra bemötande. Ett stilrent hotell av klassiskt snitt.
Missa inte träningsrummet (med bra maskiner och relax) samt magnifik (!) utsikt på 22a våningen.

Datum för vistelsen: mars 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Marysteelprod
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 1 april 2021

Stort tack för din fina feedback! Blir så glad att se att ni har haft det fantastiskt hos oss! Hoppas ni kommer tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 3 mars 2021 från mobil enhet

Rymligt dubbelrum, större än vad vi förväntade oss. Rent vid ankomst. Handsprit fanns utplacerade samt skyltar angående avstånd. God frukost. Hotellet ligger centralt så vi gick överallt. Trevlig personal och parkeringsgarage under hotellet. Vi kan absolut tänka oss att återkomma till detta hotell.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack TheD592
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2021

Hej,
Kul att se att ni har trivts så bra hos, det värmer verkligen att se! Ni är varmt välkomna tillbaka till oss!
Mvh Lina, reception