Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Ett helt ok hotell som inte mötte förväntningarna för ett 4-stjärnigt boende.
Vi fick ett familjerum, med separat sovrum och vardagsrum. Det var mysigt men vissa saker man förväntar sig var inte inräknat i rummet. Vi saknade kyl, dåligt med förvarning samt ett rätt så trångt badrum.
Vi var i ett sällskap med två andra familjer, och sammanlagt var vi 6 vuxna och 6 barn, alla mellan åldrarna 8 månader till 8 år. Vi bokningen så önskade vi att ha rummen intill varandra men väl på plats blev det inte så, fastän bokaren i vårt sällskap fick ett samtal från hotellet för att få klargjort med några saker. Vi var de enda som blev tilldelade ett familjerum på den våning det var sagt och de andra familjerna fick 4 respektive 7 våningar över oss. Men innan dess var det dessutom sagt att iallafall de andra familjerna skulle få sina rum bredvid varandra, en våning nedanför oss.
Med lite om och men så kunde vi ändå få till en bra vistelse utifrån de oförutsedda tråkigheterna med rummen, men ville ändå framföra vårt missnöje till hotellet.
Vid utcheckningen så klargjorde vi vårt missnöje och blev kompenserade på ett rättvist och tillmötesgående sätt. Det uppskattade vi.

Kommer vi boka på det här hotellet igen?
Det återstår att se.

Tack tanimr2015
Omdömet skrevs 23 juli 2020

Trevlig kille som checkade in oss. Kunde svara på alla frågor vi hade.
När vi kom upp på rummet så hade vi fått en bebissäng och en extra säng. Vi har ingen bebis, men 2 barn. Det fanns en bäddsoffa på rummet men den hade inga sängkläder. Vi ringde ner i receptionen och det tog inte mer än 3 minuter innan en tjej kom upp med sängkläder och fixade.
Bra frukost. Trevlig personal. Jättebra läge. Ska vi ha hotell i Västerås någon mer gång så kommer vi tillbaka dit.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack mathildase2020
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Tyvärr inte alls bra dags för renovering. Dålig städning.
Rummet inte klart förrän 16.30 receptionen skyllde på Corona .

Badrummet dåligt städat, övrig finish ifrån 80 talet. Frukost skulle man ange en tid i samband med incheckning pga corona men sedan när det var dags att inta den ingen koll eller kontroll på något sätt. Ungar som plockade bröd ur frukostbuffen och sedan stoppade tillbaka det

Tack 529jarid
Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Vårt standardrum, 504, var rymligt värre. Utsikt mot torget, knäpptyst från allt utifrån. Givetvis inget svettigt plastskydd på madrassen. De 1 meter breda sängarna var helt i vår smak. Många små detaljer uppskattade vi. Inga stöldskyddade galgar, strömmen styrdes inte av nyckelkortet, skohorn för oss gamla. Frukosten var bland de bästa 4* jag fått. Hög klass på nästan alla råvaror. Allt för ofta brukar det se fint ut, men smaka urk. Inte här. Väldigt hjälpsam personal. Även solen har sina fläckar. Fönstren kunde varit renare. Hade föredragit duschkabin istället för badkar. AC:n var inte tyst. Tur jag är 180 cm. Småväxta når inte upp till kassaskåpet.

Tack Martez
Omdömet skrevs 16 juli 2020

Helt OK basic hotell. Stora rum. Sköna sängar. Trevlig personal. Prisvärt. Hotellet var nog flott/coolt på 80-talet. Centralt läge.

Sorgligt gym (några hantlar och konditionsmaskiner).
OK frukost. De skriver att de tagit bort allt onödigt socker i frukosten men de serverar Nutella, havrekakor mm.. hahaha. De skriver också att man kan ställa frågor till frukostpersonalen som är ”locals”, men frukostpersonalen pratade engelska. Tror ej de är ”locals”. Hahaha

Tack A S