Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com121 US$
Priceline121 US$
FindHotel121 US$
eDreams121 US$
Travelocity121 US$
Omdömet skrevs 16 juli 2021 från mobil enhet

Detta är bland de sämsta hotellen vi besökt på många år. Vi har bott på vandrarhem i London som hållit högre standard än detta.
Det är ofattbart att ett hotell som gör anspråk på fyra stjärnor inte har en fungerande luftkonditionering och att glaset i duschkabinen är sprucket. Rummet var dessutom otroligt litet och saknade extra kuddar.

Det är nästan provocerande att man lyfter fram att byggnaden skulle vara i funkisstil, när byggnaden blivit sönderrenoverad med aluminiumfönster osv.

Hade det inte varit för en god frukostbuffé (där dock flera saker var slut trots att det var en timme kvar av frukosten), så hade detta varit en solklar etta. Nu får den en svag tvåa.

Rumstips: Hotellet saknar egen parkering och hänvisar istället till Punkten, som kostar 160 kr/natt.
Tack Lennart A
Helena Ansanius, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Etage, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2021

Hej Lennart!

Tack för ditt omdöme. Vad tråkigt att vistelsen inte motsvarade era förväntningar.

Vet inte vad du menar med att vi gör anspråk på 4 stjärnor, då här på tripadvisor är det 4 utifrån vad gäster har gett oss i omdöme. AC hade absolut varit önskarvärt under den fantastiska sommaren vi haft..

När det gäller rummen så häller de på att renoveras och kommer stå klara i slutet av september.

Jag tar med mig gällande duschkabinen och ser till att det blir åtgärdat.och även extra kuddar som ska finnas i överskåpet i garderoben.

Vad trevligt att ni gillade vår fina frukost.

Omdömet skrevs 15 juli 2021

Fantastiskt hotell som ligger centralt och är nära till allt. Super trevlig personal. Ingick kvällsmat i priset, och maten var fantastiskt. Lättsamt att köra till parkeringsgarage för s
Att vara mitt i smeten. Överlag så rekommenderar jag detta hotell!

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack alexanderLefkosia

Hej!

Vi tackar det ödmjukaste för ditt omdöme efter vistelsen hos oss. Vad roligt att du trivts så bra och att konceptet vi erbjuder faller dig i smaken. Men det bästa är ändå att du skriver så fint om personalen. Jag ska hälsa dem det.
Önskar dig varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 3 juli 2021 från mobil enhet

Vi hade ett rum mot gatan. Gatulivet tystnade ca 03:30. 7:30 drog hantverkare på gatan igång. Blev inte mycket sömn den natten. Det var otroligt varmt denna dag och natt. Det var varmt och kvalmigt på rummet. Ingen luftkonditionering att tala om. Bordsfläktar på rummet var högljudd även på lägsta hastighet, gick ej att Sova med den på. Rummet annars fint. Middagen var riktigt god, vällagad mat med finess. Trevlig personal.

Rumstips: Med ett rum mot innergården som är tystare är det ett trevligt hotell. Om det inte finns se dig om efter ett annat hotell.
Tack brandedjet
Helena Ansanius, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Etage, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2021

Hej brandedjet!

Tack för ditt omdöme.
Jag beklagar att ni inte haft en god natts sömn hos oss pga värmen och störning från gatan,
men trevligt att läsa om mina kollegor som tagit väl hand om er och att ni uppskattade middagen som vi bjuder vår övernattande gäster på.

Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 29 juni 2021 från mobil enhet

Etage

Trevligt bemötande vid incheck

Kvällsmaten var bra med kotlett, ris och sallad.
Frukosten var oxå bra med pannkakor, äggröra och brödet var nygjort. Har alltid vart nöjd med mat och frukost.

Rummet stort och bra. Bättre än förra rummet jag hade.

- var att gardinerna inte täckte fönstret ordentligt,därav blev det aldrig mörkt
- Det saknades ett tak utifrån taket så när det regnat droppa det på plåten så kunde inte sova pga detta.

Vill ni kunna sova ordentligt välj inte rum åt baksidan där krogar ligger. Va ett jäkla väsen.

Om det inte blir nån renovering av rymmen så var detta nog det sista besöket. Tyvärr.

Restyp: Reste ensam
Tack missepissen

Hej missepissen!

Tack för din konstruktiva feedback som är mycket värdefull för oss.

Från och med mitten av september står våra rum klara efter en efterlängtad uppfräschning :)

Vi hoppas att vi får se dig hos oss igen.

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 28 juni 2021

Litet, ganska trevligt hotell. Bra med middag som ingår, den var god. Rummet var mindre än vanligt för Clarion, och saknade helt air condition, vilket gjorde det väldigt varmt. Ganska smal dubbelsäng. Det fanns en blå lampa som lyste hela natten (tror det var knappen för temperaturmätaren, men denna var på lägsta temperatur och hjälpte ingenting) - vilket gjorde att det aldrig blev mörkt i rummet. Vi sov väldigt dåligt pga ljuset och temperaturen. Toalettspolningsknappen var också trasigt på vårt rum, men vi orkade inte byta rum då vi redan packat upp när vi märkte det.
Helt okej ändå för priset, och vi skulle bara stanna en natt.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack klabor86

Hej klanor86!
Tack så mycket för din feedback till oss efter vistelsen.
Ja, det blev en varm sommar och jag förstår att det upplevts varmt på rummen under den perioden. Hotellet har fjärrkyla och precis som du skriver regleras den av knappen på väggen. Det går att vrida knappen för att få bort den lysande lampan. Vi har under juli och augusti gjort en uppfrsächning av våra rum och då har bl a sängarna bytts ut, så alla dubbelrum har 180 cm breda sängar. Vi hoppas såklart på en ny chans coh ni är varmt välkomna tillbaka!