ZenHotels.com
eDreams
Omdömet skrevs 29 juni 2021 från mobil enhet

Etage

Trevligt bemötande vid incheck

Kvällsmaten var bra med kotlett, ris och sallad.
Frukosten var oxå bra med pannkakor, äggröra och brödet var nygjort. Har alltid vart nöjd med mat och frukost.

Rummet stort och bra. Bättre än förra rummet jag hade.

- var att gardinerna inte täckte fönstret ordentligt,därav blev det aldrig mörkt
- Det saknades ett tak utifrån taket så när det regnat droppa det på plåten så kunde inte sova pga detta.

Vill ni kunna sova ordentligt välj inte rum åt baksidan där krogar ligger. Va ett jäkla väsen.

Om det inte blir nån renovering av rymmen så var detta nog det sista besöket. Tyvärr.

Datum för vistelsen: juni 2021
Restyp: Reste ensam
Tack missepissen
Helena Ansanius, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Etage, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2021

Hej missepissen!

Tack för din konstruktiva feedback som är mycket värdefull för oss.

Från och med mitten av september står våra rum klara efter en efterlängtad uppfräschning :)

Vi hoppas att vi får se dig hos oss igen.

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 28 juni 2021

Litet, ganska trevligt hotell. Bra med middag som ingår, den var god. Rummet var mindre än vanligt för Clarion, och saknade helt air condition, vilket gjorde det väldigt varmt. Ganska smal dubbelsäng. Det fanns en blå lampa som lyste hela natten (tror det var knappen för temperaturmätaren, men denna var på lägsta temperatur och hjälpte ingenting) - vilket gjorde att det aldrig blev mörkt i rummet. Vi sov väldigt dåligt pga ljuset och temperaturen. Toalettspolningsknappen var också trasigt på vårt rum, men vi orkade inte byta rum då vi redan packat upp när vi märkte det.
Helt okej ändå för priset, och vi skulle bara stanna en natt.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack klabor86

Hej klanor86!
Tack så mycket för din feedback till oss efter vistelsen.
Ja, det blev en varm sommar och jag förstår att det upplevts varmt på rummen under den perioden. Hotellet har fjärrkyla och precis som du skriver regleras den av knappen på väggen. Det går att vrida knappen för att få bort den lysande lampan. Vi har under juli och augusti gjort en uppfrsächning av våra rum och då har bl a sängarna bytts ut, så alla dubbelrum har 180 cm breda sängar. Vi hoppas såklart på en ny chans coh ni är varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 23 juni 2021 från mobil enhet

Ett prisvärt alternativ med centralt läge. Mycket trevlig personal och riktigt bra frukost som erbjöd ett bra och varierat utbud. Rummet var lite slitet och skulle må bra av en renovering. Bra sängar och inga störande ljud samt att det var välstädat.

Datum för vistelsen: maj 2021
2  Tack MKHansson13

Hej MKHansson13!
Trevligt att du trivts så bra hos oss.
Tack för dina fina ord om personalen, jag ska hälsa till dem.
Rummen har fått en rejäl uppfräschning under sommaren och du är varmt välkommen tillbaka för att se hur det blivit :)
Önskar dig en fortsatt fin vecka

Omdömet skrevs 22 maj 2021

Ett prisvärt hotell med halvpensionkoncept och oerhört trevlig personal. Ligger mitt i stan och har vidtagit en del Coronaåtgärder. Hade problem med TVn i vårt rum och fick då byta rum utan problem. Mycket bra service! God mat överlag och vi kunde även lägga till middag på avresedagen vilket vi uppskattade mycket.

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack PDW82

Hej!
Tack så mycket för ditt omdöme efter vistelsen hos oss. Vad roligt att ni trivts så bra.
Jag hoppas at vi får chansen att välkomna er igen!
Önskar er en fin höst.
Varma hälsningar

Omdömet skrevs 20 mars 2021

Bokade ett superiorrum men det kändes mer som standard. Rummet kändes slitet och duschkabinen kändes inte alls lyxig att duscha i. Lyhörda rum där pratglada grannar störde på kvällen och lekande barn i korridoren på morgonen. Två trötta småbarnsföräldrar lämnar hotellet något besvikna.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack emma_547
Helena Ansanius, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Etage, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2021

Hej Emma!

Tack för ditt omdöme efter vistelsen hos oss. Vad tråkigt att den inte motsvarade era förväntningar & att ni störts av andra gäster som besökt oss. Jag kan gladeligen berätta att våra rum håller på att renoveras och alla rummen kommer vara klara i slutet av september. Om ni kan tänka er att ge oss en ny chans så är ni varmt välkomna.