Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com120 US$
eDreams120 US$
Travelocity119 US$
CheapTickets119 US$
Orbitz.com119 US$
Omdömet skrevs 23 juni 2021 från mobil enhet

Ett prisvärt alternativ med centralt läge. Mycket trevlig personal och riktigt bra frukost som erbjöd ett bra och varierat utbud. Rummet var lite slitet och skulle må bra av en renovering. Bra sängar och inga störande ljud samt att det var välstädat.

Datum för vistelsen: maj 2021
2  Tack MKHansson13
Helena Ansanius, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Etage, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2021

Hej MKHansson13!
Trevligt att du trivts så bra hos oss.
Tack för dina fina ord om personalen, jag ska hälsa till dem.
Rummen har fått en rejäl uppfräschning under sommaren och du är varmt välkommen tillbaka för att se hur det blivit :)
Önskar dig en fortsatt fin vecka
Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 22 maj 2021

Ett prisvärt hotell med halvpensionkoncept och oerhört trevlig personal. Ligger mitt i stan och har vidtagit en del Coronaåtgärder. Hade problem med TVn i vårt rum och fick då byta rum utan problem. Mycket bra service! God mat överlag och vi kunde även lägga till middag på avresedagen vilket vi uppskattade mycket.

Datum för vistelsen: maj 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack PDW82

Hej!
Tack så mycket för ditt omdöme efter vistelsen hos oss. Vad roligt att ni trivts så bra.
Jag hoppas at vi får chansen att välkomna er igen!
Önskar er en fin höst.

Omdömet skrevs 20 mars 2021

Bokade ett superiorrum men det kändes mer som standard. Rummet kändes slitet och duschkabinen kändes inte alls lyxig att duscha i. Lyhörda rum där pratglada grannar störde på kvällen och lekande barn i korridoren på morgonen. Två trötta småbarnsföräldrar lämnar hotellet något besvikna.

Datum för vistelsen: mars 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack emma_547
Helena Ansanius, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Etage, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2021

Hej Emma!

Tack för ditt omdöme efter vistelsen hos oss. Vad tråkigt att den inte motsvarade era förväntningar & att ni störts av andra gäster som besökt oss. Jag kan gladeligen berätta att våra rum håller på att renoveras och alla rummen kommer vara klara i slutet av september. Om ni kan tänka er att ge oss en ny chans så är ni varmt välkomna.

Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 15 februari 2021

Reste hit med vänner för att springa med våra löparkompisar från Västerås. Hotellet låg perfekt centralt. Mycket vänlig och professionell personal. Vi fick en fin liten godispåse i Alla hjärtans-present när vi välkomnades.
Rummen var typiska standardrum men de uppfyllde alla våra krav och förväntningar. Sköna sängar. Vi missade eftermiddagsfikat men var mycket nöjda med middagsbuffén som ingick i priset. Passade oss perfekt. Frukosten var också riktigt bra, där fanns allt vi kunde önska och lite till.
Våra vänner valde rum med dubbelsäng. Vi frågade efter 2 sängar och vi bodde ändå bara några dörrar från varandra. Vill man öppna fönstret och inte störas så mycket rekommenderas rum som inte är åt gatan till.
Vi fyra är mycket nöjda med vår trevliga och prisvärda vistelse.
Här vill vi garanterat bo igen, så våra löparkompisar behöver inte vänta så länge innan vi ses igen.

Datum för vistelsen: februari 2021
2  Tack Sonja K
Helena Ansanius, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Etage, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2021

Hej RunningAround42195!

Tack så mycket för ditt finfina omdöme efter vistelsen hos oss, vi blir så glada :)
Så roligt att läsa att ni uppskattade läget, frukosten & vår middag vi bjuder alla våra övernattande gäster på och inte minst bemötande från personalen.

Vi ser fram emot att välkomna er igen, tills dess ta hand om er!

Omdömet skrevs 1 februari 2021 från mobil enhet

Vi var 4 stycken, vi hade anmält sen ankomst och anlände en torsdag kväll klockan 22.Reception ligger 4 trappor upp.
Vi vill checka in, tar ett tag och vi får våra kort.Vill ha kvitto får det på två som bara ska bo en natt, när vi checkar ut på lördag morgon får jag kvitto på en natt, men inte på första natten.
Rummen av mycket tråkiga av enkel standard( Clarion brukar ha justa rum).En arbetskamrat tycker det är kallt på rummet och ändrar på termostaten till full värme.Vaknar mitt natten av att det är kallt, elementet är ljummet och det är 15grader kallt utanför. På morgonen säger jag till varpå receptionisten säger, du kunde hämtat en värmefläkt, inget erbjudande om att byta rum .Jag ber dem titta kolla upp termostaten under dagen. När vi kommer åter säger de att det fortfarande är kallt och erbjuder ett annat rum.Vi har också frågat om tider för frukost. Svaret är 6.30, men detta gällde bara vardagar. Lördag morgon ska vi börja jobba 07.00 så vi hinner inte kasta i oss något då vi blir upplysta att frukosten serveras från 07.00 så ni får allt vänta.
Hit åker vi aldrig mer

Datum för vistelsen: februari 2021
Restyp: Reste i arbetet
2  Tack dangD7037CM

Hej dangD7037CM!

Tack så mycket för ditt omdöme efter vistelsen hos oss.
Beklagar att ni har haft en vistelse hos oss där mycket verkar ha gått fel.
Blir förvånad när jag läser om att ni upplevt dåligt bemötande i receptionen, då det är just det vi brukar få mycket beröm för.
Jag tar det vidare med berörd personal.

När det gäller rummen kan jag glädjande meddela att samtliga rum hos oss kommer rustas under våren/sommaren :)

Jag hoppas såklart att ni ger oss en ny chans trots allt, då jag vet att vi kan mycket bättre.
Du får gärna maila mig på helena.ansanius@choice.se för ev. kommande bokning.

Återigen tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme.