“Sängar”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
Clarion Collection Hotel Etage
Rankad som nummer 3 av 16 hotell i Västerås
Omdömet skrevs januari 8 2017

För mjuka sängar. Bättre med två madrasser i sängarna nu gungar det som sjutton när en rör på sig.
Läget är toppen på hotellet gåavstånd till centrum och centralstationen är nästan utanför dörren.
Väldigt service minded personal alla.

• Bodde här: Januari 2017, reste som ett par
Tack P9923CCmonicar
Helena A, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Etage, svarade på det här omdömetSvarade mars 28 2017

Hej P9923CCmonicar!

Tack så mycket för din feedback.
Blir så glad att läsa om mina servicemindade kollegor, de är verkligen fantastiska.
Vad kul att ni uppskattade vårt cityläge :)

När det gäller sängarna så har vi både dubbelrum med dubbelsäng och dubbelrum med två separata sängar.

Återigen stort tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme om oss.

Vänliga hälsningar

Det finns nyare omdömen om Clarion Collection Hotel Etage
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs januari 8 2017

Ett mindre hotell där service verkar vara prio 1. Fantastisk personal och ett väldigt hemtrevligt. Rekommenderar detta hotell starkt och att det ligger mitt i centrum gör detta till det självklara valet.

• Bodde här: Januari 2017, reste med familjen
Tack gerharda2017

Hej gerharda2017!

Vad glad jag blir att läsa att du upplevde vår service positivt. Det är det vi hela tiden arbetar med för att bli bättre och hålla en hög jämn nivå. Tackar det ödmjukaste för att du rekommenderar oss till andra.

Vänliga hälsningar & varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs januari 3 2017 från mobil enhet

Väldigt trevligt hotell mitt i Västerås, otroligt bra service av receptionen .
Det mesta som man behöver ligger på promenadavstånd tex restauranger och barer. Om man ska bo i Västerås så är detta ett passande val

Bodde här: December 2016, reste i arbetet
Tack stjernberg

Hej stjernberg!

Vad kul att du upplevde bra service i vår reception, precis så som det ska vara för våra gäster när de bor hos oss. Som du skriver ligger hotellet mitt istadens puls, bland affärer, restauranger och sevärdheter.

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs december 26 2016

Bekvämt och bra så centralt det går. Trevligt med hyfsad mängd ekologisk mat och bra och vänlig betjäning. Aningen korta sängar i ett standardrum för långa personer. Lite krångligt med bilen (parkera inte under träden utanför stadshuset!!!), men perfekt om man hade kommit med tåg.

• Bodde här: December 2016, reste med familjen
Tack tobiasl226
Omdömet skrevs december 19 2016

Bokar man superior rum så förväntar man sig ett rum som är lite större än en dubbelsäng.
Rummet var också så slitet så jag tror att jag aldrig har haft så dåligt på Quality eller Comfort ens.
När jag vid utcheckningen frågade om jag verkligen hade fått superior rum så fick jag till svar att det var deras finaste och senast renoverade rum jag hade fått.
Läget är ju centralt med sina för och nackdelar, Hotellet är dåligt ljud isolerat så när bussar passerar på nätterna så vaknar man varje gång.

• Bodde här: December 2016, reste i arbetet
Tack Juha T
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Västeråshotell
Elite Stadshotellet Vasteras
Hotel Arkad
Nr 5 av 16 i Västerås
51 omdömen
Visa priser

Besökt Clarion Collection Hotel Etage? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Clarion Collection Hotel Etage

Adress: 32 Stora Gatan, Västerås 722 12, Sverige
Region: Sverige > Västmanlands län > Västerås
Bekvämligheter:
Affärscenter med tillgång till internet Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang
Typ av hotell:
Rankad som nummer 3 av 16 hotell i Västerås
Prisklass: 944 kr - 1 552 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Clarion Collection Hotel Etage 4*
Antal rum: 93
Hotellets officiella beskrivning:
Clarion Collection Hotel Etage ligger i hjärtat av Västerås, med butiker, restauranger och sevärdheter runt hörnet. För oss är ledorden service och bekvämlighet. Här bor du i en modern miljö, mitt i stadens puls. Varje dag bjuder vi dessutom på eftermiddagsfika och kvällsmat. ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Nordic Choice Hotels, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Ebookers, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Clarion Collection Hotel Etage. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Clarion Vasteras
västerås Clarion
Clarion Collection västerås

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?