“Bekväm vistelse centralt i Västerås”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
Clarion Collection Hotel Etage
Rankad som nummer 3 av 16 hotell i Västerås
Omdömet skrevs december 26 2016

Bekvämt och bra så centralt det går. Trevligt med hyfsad mängd ekologisk mat och bra och vänlig betjäning. Aningen korta sängar i ett standardrum för långa personer. Lite krångligt med bilen (parkera inte under träden utanför stadshuset!!!), men perfekt om man hade kommit med tåg.

• Bodde här: December 2016, reste med familjen
Tack tobiasl226

Omdömet skrevs december 19 2016

Bokar man superior rum så förväntar man sig ett rum som är lite större än en dubbelsäng.
Rummet var också så slitet så jag tror att jag aldrig har haft så dåligt på Quality eller Comfort ens.
När jag vid utcheckningen frågade om jag verkligen hade fått superior rum så fick jag till svar att det var deras finaste och senast renoverade rum jag hade fått.
Läget är ju centralt med sina för och nackdelar, Hotellet är dåligt ljud isolerat så när bussar passerar på nätterna så vaknar man varje gång.

• Bodde här: December 2016, reste i arbetet
Tack Juha T
Omdömet skrevs december 12 2016

Ett väldigt trevligt hotell med trevlig och kunnig personal. Där det ingår både frukost och kvällsmat.Bra läge mitt i stadskärnan många bra restauranger på gång avstånd även bra shopping i närheten. Rummen håller god standard

• Bodde här: December 2016, reste som ett par
Tack I9440FBthomasp
Omdömet skrevs december 12 2016

Otroligt centralt. Otrolig personal. Bra frukost. Jag trivdes oerhört bra. Städat och trevligt rum. Personal var fantastiska! Jag kommer tillbaka. Var lite livat utanför pga helg. Härligt att det serveras extra måltider

• Bodde här: December 2016, reste i arbetet
Tack rosemariea51
Omdömet skrevs december 5 2016

Mycket trevlig personal, bra rum och bra läge mitt i västerås. Prisvärt då en god middagbuffé ingick i priset samt inträde till badhuset. Bokningen mycket flexibel och hjälpsam. Vi var fyra familjer som verkligen uppskattade vår helg i Västerås.

• Bodde här: December 2016, reste med familjen
Tack annakarinq2016
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Västeråshotell
0.2 km bort
Hotel Arkad
Nr 5 av 16 i Västerås
52 omdömen
Visa priser

Besökt Clarion Collection Hotel Etage? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Clarion Collection Hotel Etage

Adress: 32 Stora Gatan, Västerås 722 12, Sverige
Region: Sverige > Västmanlands län > Västerås
Bekvämligheter:
Affärscenter med tillgång till internet Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang
Typ av hotell:
Rankad som nummer 3 av 16 hotell i Västerås
Prisklass: 938 kr - 1 623 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Clarion Collection Hotel Etage 4*
Antal rum: 93
Hotellets officiella beskrivning:
Clarion Collection Hotel Etage ligger i hjärtat av Västerås, med butiker, restauranger och sevärdheter runt hörnet. För oss är ledorden service och bekvämlighet. Här bor du i en modern miljö, mitt i stadens puls. Varje dag bjuder vi dessutom på eftermiddagsfika och kvällsmat. ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Nordic Choice Hotels, Hotels.com, Ebookers, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Clarion Collection Hotel Etage. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Clarion Vasteras
västerås Clarion
Clarion Collection västerås

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?