1 512 kr
Helt återbetalningsbar innan tors 29 feb.
1 890 kr
Helt återbetalningsbar innan lör 2 mars
Ingen förskottsbetalning krävs
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 22 juli 2023 från mobil enhet

Charmigaste hotellet i Västerås!
Om du är ute efter ett unikt ställe, där du reser tillbaka i tiden, men är ändå rent och fräscht så ska du bege dig hem till gården. Klassiska röda stugor med vita knutar, inredning med värme och charm, eget kök och uteplats. 5 minuter från centrum med bil.
If you want to live in Sweden ”once upon the time” this is the place!

Rumstips: Gott om parkeringsplatser för hotellets gäster
Datum för vistelsen: juli 2023
Tack Cecispiik
Omdömet skrevs 5 december 2022

What a marvelous place.... jag och min bror upplevde något nytt och väldigt genuint gammaldags landsbygd, men med en moderna touch. Rekommenderas starkt och nära till stan.... vi hittade inga äggkoppar!

Rumstips: Äggkoppar !!!
Datum för vistelsen: december 2022
Tack Sam F
Omdömet skrevs 14 oktober 2022 från mobil enhet

Resturangen/bistronVi bodde inte på hotellet, menvi upplevde Fantastisk mat och toppenservice på dess bistro.

Gemytligt, omhändertagande och trevligt👌

Personalen berättar om maten, föreslår dryck och bidrar på bästa sett till besökarens upplevelse och unikum. Kan verkligen rekommenderas och är fr o m nu mitt stammishak!

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack Maria Z
Omdömet skrevs 25 maj 2022

Miljön, mottagandet, maten! Allt är magiskt här! Och vilket läge sedan. På landet mitt i stan. Det är fantastiskt och jag rekommenderar verkligen detta härliga ställe till både konferens och övernattning! De har också en helt fantastisk sal för större möten, med jättehärlig inredning. Toaletterna är fyndiga, det är som utedass med kor som råmar trots att det är en vanlig toa. Kul.

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack Rebecca S
Omdömet skrevs 7 maj 2022 från mobil enhet

Jättemysiga rum i gammal stil. Som att flytta in i en Astrid Lindgrenbok eller en tavla av Carl Larsson. En oas mitt i Västerås. Restaurangen gör fantastiska pizzor i stenugn. Fullständiga rättigheter och öl från lokalt bryggeri. Rekommenderas starkt.

Rumstips: Tillåter djur
Datum för vistelsen: maj 2022