1 426 kr
Ingen förskottsbetalning krävs
Omdömet skrevs 5 december 2022

What a marvelous place.... jag och min bror upplevde något nytt och väldigt genuint gammaldags landsbygd, men med en moderna touch. Rekommenderas starkt och nära till stan.... vi hittade inga äggkoppar!

Rumstips: Äggkoppar !!!
Datum för vistelsen: december 2022
Tack Sam F
Omdömet skrevs 14 oktober 2022 från mobil enhet

Resturangen/bistronVi bodde inte på hotellet, menvi upplevde Fantastisk mat och toppenservice på dess bistro.

Gemytligt, omhändertagande och trevligt👌

Personalen berättar om maten, föreslår dryck och bidrar på bästa sett till besökarens upplevelse och unikum. Kan verkligen rekommenderas och är fr o m nu mitt stammishak!

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack Maria Z
Omdömet skrevs 25 maj 2022

Miljön, mottagandet, maten! Allt är magiskt här! Och vilket läge sedan. På landet mitt i stan. Det är fantastiskt och jag rekommenderar verkligen detta härliga ställe till både konferens och övernattning! De har också en helt fantastisk sal för större möten, med jättehärlig inredning. Toaletterna är fyndiga, det är som utedass med kor som råmar trots att det är en vanlig toa. Kul.

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack Rebecca S
Omdömet skrevs 7 maj 2022 från mobil enhet

Jättemysiga rum i gammal stil. Som att flytta in i en Astrid Lindgrenbok eller en tavla av Carl Larsson. En oas mitt i Västerås. Restaurangen gör fantastiska pizzor i stenugn. Fullständiga rättigheter och öl från lokalt bryggeri. Rekommenderas starkt.

Rumstips: Tillåter djur
Datum för vistelsen: maj 2022
Tack Riddare19
Omdömet skrevs 29 januari 2022 från mobil enhet

Fantastiskt charmigt boende!
Trevligt bemötande vid bokning. Smidig incheckning och betalning. Rent och jättefint! Mysig miljö. Fin frukost som levereras i korg till morgonen efter. Vi sov så gott! Vi kommer tillbaka! Så detta ställe rekommenderar vi det varmaste!

Rumstips: Bra parkering. Nära till butik och ca 3 km till city. Bra promenad stråk. Från 25 mars öppnar den fina restaurangen i anslutning till boende
Datum för vistelsen: januari 2022
Tack marier219