Bli belönad med One Key
1 890 kr
Helt återbetalningsbar innan tors 25 apr.
Bli belönad med One Key
Rebecca S
Sala
Såååå charmigt!
Omdöme om Hem till Gården
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 25 maj 2022
Miljön, mottagandet, maten! Allt är magiskt här! Och vilket läge sedan. På landet mitt i stan. Det är fantastiskt och jag rekommenderar verkligen detta härliga ställe till både konferens och övernattning! De har också en helt fantastisk sal för större möten, med jättehärlig inredning. Toaletterna är fyndiga, det är som utedass med kor som råmar trots att det är en vanlig toa. Kul.
Datum för vistelsen: maj 2022
Ser du något problem med det här omdömet?
995 kr
    993 kr
6.9 km från Hem till Gården
Visa fler hotell i Västerås
Omdömet skrevs 7 maj 2022 från mobil enhet

Jättemysiga rum i gammal stil. Som att flytta in i en Astrid Lindgrenbok eller en tavla av Carl Larsson. En oas mitt i Västerås. Restaurangen gör fantastiska pizzor i stenugn. Fullständiga rättigheter och öl från lokalt bryggeri. Rekommenderas starkt.

Rumstips: Tillåter djur
Datum för vistelsen: maj 2022
Tack Riddare19
Omdömet skrevs 29 januari 2022 från mobil enhet

Fantastiskt charmigt boende!
Trevligt bemötande vid bokning. Smidig incheckning och betalning. Rent och jättefint! Mysig miljö. Fin frukost som levereras i korg till morgonen efter. Vi sov så gott! Vi kommer tillbaka! Så detta ställe rekommenderar vi det varmaste!

Rumstips: Bra parkering. Nära till butik och ca 3 km till city. Bra promenad stråk. Från 25 mars öppnar den fina restaurangen i anslutning till boende
Datum för vistelsen: januari 2022
Tack marier219
Omdömet skrevs 11 oktober 2021 från mobil enhet

Köpte det romantiska paketet inkl. Middag. Vi borde i storstugan. Rummen var hela och rena men istället för dubbelsäng fanns det 3 enkelsängar, vilket enligt mig rimmar dåligt med romantik.
Middagen i stallet var god. Löjromspizza hade nått bra av lite citron, peppar och salt. Den stora vinnaren var charkbrickan.

Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack annakarinfors
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Jag och min son bodde en natt på Hem till gården och vi var nöjda med precis allt. Den fina, rogivande miljön, den vackert inredda lägenheten och den generösa och mumsiga frukostkorgen. Vi kommer garanterat tillbaka.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack NoahAlice
Omdömet skrevs 30 juni 2020 från mobil enhet

Ett riktigt smultronställe i oväntad miljö! Bra bemötande och service, riktigt goda pizzor med roliga namn och inte de klassiska sorterna utan med nytänk. Fräscht, mysigt och genuint. Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Mallaballa