Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline147 US$
Booking.com147 US$
eDreams147 US$
Orbitz.com148 US$
Travelocity148 US$
Omdömet skrevs 24 januari 2020 från mobil enhet

Vi bokade en fredagkväll för en god pizza och något gott att dricka! Vilken kväll det blev! Här har vi bott i alla år i staden men aldrig varit här! Vilken miss! Nu har vi testat och lovar att det inte var sista gången. Vi ser verkligen fram fram emot långa somriga kvällar på uteserveringen med något gott i glasen. Lycka till! Vi kommer att vara här onödigt ofta

Datum för vistelsen: januari 2020
1  Tack michaelnyman
HemtillGarden, Manager på Hem till Gården, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2020

Vad roligt att ni kom och trivdes. Tack för den fina recensionen, varmt välkomna tillbaka! MVH Hem till Gården

Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Vi har bott på många olika typer av boenden såväl i Sverige som runt om i Europa men aldrig så mysigt som på Hem till gården. Det är en ren fröjd att se med vilken omsorg man inrett stugorna, och sinnet för de små men viktiga detaljerna är verkligen förstklassig och inget har lämnats åt slumpen. Förstklassigt måste vi även säga om ägarfamiljen och deras känsla för service och allt görs dessutom med ett leende. Hit hoppas vi kunna komma många gånger i framtiden.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack Göran I
HemtillGarden195, Owner på Hem till Gården, svarade på det här omdömetSvarade 6 januari 2018

Tusen Tack för den fantastiska återkopplingen ❤
Vi hoppas vi får glädjen att välkomna er tillbaka många gånger i framtiden ❤

Omdömet skrevs 1 november 2017 från mobil enhet

Hem till Gården har blivit ett favoritutflyktsmål dit jag åker med både familj och vänner. Ägaren är supertrevlig och alltid lika tjänstvillig. Hon till och med bakar och erbjuder gratis kaffe och fikabröd i entrén till huvudbyggnaden. Stället är en liten pärla bevarad från förr, mitt i ett industri- och villaområde. Flera upprustade torp samlas vid två lådor. Varje stuga har sin personliga inredning men alla är lika vackert inredda. Det är en så mysig atmosfär. Sköna sängar och fullt utrustade kök. Kommer fortsätta att åka hit då området också har många fina naturområden perfekta för vandring, cykling och mountain bike.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Cyklister
HemtillGarden195, Ägare på Hem till Gården, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2018

Åååå vad fantastiskt roligt att höra att ni trivdes så bra hos oss på gården :) Det gläder oss enormt. Varmt Välkomna tillbaka!
Med vinterhälsningar från oss på Hem till Gården

Omdömet skrevs 12 juni 2017 från mobil enhet

Tillbringade helgen här tillsammans med mina syskon med respektive. Vi hade varsitt boende - två av oss i en lägenhet för två personer och en i en större lägenhet. Alla lika fint inredda. Vi samlades i den större lägenheten och åt gemensam middag vilket funkade perfekt. Servicen och viljan att hjälpa till och få vistelsen så bra det bara går, är mycket stor. Vi fick till och med toppenbra tips på MTB-spår. Vi hade kompletterat med frukostkorg till alla lägenheter vilket också funkade bra förutom att vi inte fick kaffe och tea i vår lägenhet vilket kan bero på att det fanns en maskin utanför vår dörr. Maskinen är en bra service tillsammans med kakor och godis som vi gäster bjöds på men jag hade gärna kokat kaffet själv på morgonen för då är kaffet som viktigast för mig. Vi hade också lite otur med sängen som var lite nerlegad mitt på. Vi missade även att det fanns markiser som vi kunde fälla ner vilket hade behövts då solen lyste in på morgonen - för tidigt. Dessvärre kunde man inte ha öppet fönster och nerfälld markis då vi valde luft, alltså öppet fönster men för ljust på morgonen. Kan verkligen rekommendera detta stället. Har varit här två gånger och kommer att komma tillbaka många fler gånger.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Cyklister
Omdömet skrevs 17 juli 2016

Helt OK boende i Västerås lite från centrum, fri parkering i Rocklunda-området.
Frukost lite påvert (färdigt i kylskåp).
Perfekt för lite större fester då det finns flera stugor att hyra och en stor festlokal.

Rumstips: Familjerum i två våningar perfekt för 2-barnsfamilj
Datum för vistelsen: april 2016