“Helt ok burgare men dyrt”
Omdöme om Tugg Burgers

Tugg Burgers
Rankad som nr 69 av 251 Restauranger i Västerås
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Relativt dyra burgare när varken dipp eller pommes ingår. Burgaren höll inte ihop utan smulads sönder. Tuggs egen dipp var trist den tar jag inte igen. Drack kaffe och efterrätt brownie med glass, grädde och popcorn. Rätt ok och ganska prisvärt, dock dyrt med 25 kr för en kopp svart kaffe och det var en väldigt liten kopp oxå.
Så sammanfattningsvis medelmat men för dyrare pris.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Amarund

Omdömet skrevs 10 december 2019

Fin atmosfär men burgarna en besvikelse. Vi valde en cheezy (alldeles för lite ost på) och en månadens burgare som bara smakade senap :( förstår inte vitsen med att steka dem Welldone då de blir torra och intetsägande. De var ok men inte prisvärda.

Datum för besöket: december 2019
Tack 415jannickes
Omdömet skrevs 29 november 2019

Kall och äcklig mat, tjejer som jobbar vid utserveringen/baren - ingen kunskap om restaurangbranschen! Fick 2/3 av maten och resterande fick vi efter att vi hade käkat maten.

Datum för besöket: november 2019
Tack 861lukasp
Omdömet skrevs 7 november 2019 från mobil enhet

Nyöppnad restaurang (nov 2019).
Vi åt där kl 17. Inte många där så vi fick maten snabbt. Burgaren var god och pommes krispiga. Kan rekommendera stekt broccoli! Trevlig lokal, färska råvaror, trevlig service. Kan dock inte säga hur det är på lunchtid men vi var iaf mycket nöjda!

Datum för besöket: november 2019
Tack Lamamike073
Omdömet skrevs 30 oktober 2019 från mobil enhet

Vi testade detta nya ställe på lunchen. Beställningen och betalningen vid kassan gick smidigt. Lokalen är relativt liten och har flertalet höga bord. Vi fick in vår beställning efter cirka 25 minuter. Väldigt lång tid när man inte vill spilla tid i onödan på lunchen. Smaken på burgaren var helt okej. Medelbetyg. Pommes fristen ganska tråkiga. 99 kr lunchpris.

Vid besöket var det i stort sett fullsatt i den lilla lokalen. Detta skapade ett ihållande sorl.

Personalen var servicevänliga. Sammantaget så drar den långa väntetiden och sorlet ned betyget. Känns som att restaurangen lämpar sig mer som en kvällsrestauramg eller efter krogen-hak. För att bli en jobblunch-restaurang måste man kalibrera verksamheten en aning.

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack davidaP9492DF

Resenärer som tittade på Tugg Burgers tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Tugg Burgers? Berätta vad du tyckte!