Omdömet skrevs 22 februari 2020

Bra med parkeringar,Härlig & lugn atmosfär.
Personal som älskar sitt jobb & vill hjälpa kunden.
Lämnade bra information om ert utbud samt stim hotells anläggning.
Interiören mysig & ger ett lugn, även passande klädsel personal.

Tack daladisk
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Skön avslappnad feeling och mycket trevlig personal. Fräscht rum. Vi var väldigt nöjda. Väldigt prisvärt med sportlovsdeal/bokning nära inpå. Denna gång var på på restaurang på stan och gjorde kväll tidigt. Skulle gärna dra ihop ett kompisgäng och utnyttja karaoken nästa gång.

Tack Fredrik B
Omdömet skrevs 17 februari 2020

Mycket trevligt hotell i hotellet. Tillgång till hela Steams utbud men lite lugnare och skönare miljö. Mysig lobby med lite spel och en bar plus en fantastiskt trevlig egen liten biograf. Lite större möjlighet att öka belysningen på rummet hade inte skadat.

Tack tomashe9743
Omdömet skrevs 16 februari 2020

Utmärkt service, behaglig stämning och fina rum. Vi blev väl omhändertagna och kände att det fanns något som passade oss både i baren och i själva miljön. Med en frukost som passade oss perfekt i smaken! En toppenupplevelse!

Tack idahakansson
Omdömet skrevs 15 februari 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell med mycket trevlig personal. Hotellet sitter ihop med Steam hotel. Turbine hotel är mysigt och smakfullt inrett, både gällande rum och andra utrymmen. Stilen på inredningen är robust gammaldags, men ändå modern. Maten var jättegod. Vi tog kallskuret på planka vilket innehöll, salami, lufttorkad skinka, bröd, olika röror och ost. Vi blev mer än mätta.

Frukosten bestod av färdiga smörgåsar av olika typ, yoghurt, frukt, bär, juice, olika egentillverkade röror och annat. De bjöd även på smoothies. Deras hembakta fröknäcke var bland det godaste bröd vi ätit. Fräscht och mycket god frukost.

I anslutning till baren/ receptionen, har hotellet en egen bio med jättesköna fåtöljer med fotpall och bord. Även bion inredd i gammal stil. De visade två olika filmer den kvällen vi var här.

Parkering fanns i parkeringshus ca 100 m från hotellet. Kostade 80 kr fre-lör.

Vi är mer än nöjda och kommer helt klart tillbaka.

Tack Magnus67