“Herr😀”
Omdöme om Locavore

Locavore
Rankad som nr 2 av 254 Restauranger i Västerås
Omdömet skrevs 16 juni 2021 från mobil enhet

Fantastisk mat och mycket, mycket trevlig personal. Enda snillet i bägaren var våran bordsplacering, obekväma stolar.

Tack 163jonasn

Omdömet skrevs 16 juni 2021 från mobil enhet

Det va inget speciellt, rummet ok maten lika så, service var kass. Hade helt klar större förväntningar. Tur vi inte betalade fullt pris

Tack sawatc2021
My Ö, Service Manager på Locavore, svarade på det här omdömetSvarade för 5 veckor sedan

Hej,

Tack för att du tagit dig tid att förse oss med feedback om er vistelse på Steam Hotel. Vi är så glada för att ni valde att besöka oss!

Det är tråkigt att höra om er upplevelse hos oss. Vi har höga ambitioner och vill att alla våra gäster ska få fina och unika upplevelser men här har vi inte levererat hela vägen. Jag ber om ursäkt för detta.

Jag vill gärna höra mer om er upplevelse och vad det var som gjorde att vi inte levde upp till era förväntningar, ifall du har möjlighet får du gärna kontakta mig på servicemanager@steamhotel.se

Allt gott,
My
servicemanager@steamhotel.se

Omdömet skrevs 16 juni 2021 från mobil enhet

Maten är helt fantastisk, nytt, spännande fullt av fantastiska smaker. Personalen är personlig och välkomnande! 5/5

Datum för besöket: maj 2021
Tack angelicad879
Omdömet skrevs 16 juni 2021 från mobil enhet

Fantastiskt god mat med bra och trevlig service i en härlig miljö. Vi rekommenderar det för alla som vill ha en bra restaurangupplevelse.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Travel299081
Omdömet skrevs 16 juni 2021 från mobil enhet

Vissa rätter var lite väl salta, men trots det var detta en fantastisk middag. Både jag och min kille var jättenöjda. Kommer definitivt tillbaka igen!

Tack A7672NTjennyk

Resenärer som tittade på Locavore tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Locavore? Berätta vad du tyckte!