“....”
Omdöme om Locavore

Locavore
Rankad som nr 2 av 253 Restauranger i Västerås
Omdömet skrevs 5 juni 2021 från mobil enhet

Fin utsikt och trevlig personal! Men mycket snålt med maten! Portioner är för små och man blir inte mätt.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack 172nellic
My Ö, Service Manager på Locavore, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2021

Hej,

Tack för att du tagit dig tid att förse oss med feedback om er upplevelse på Locavore. Det gläder mig att ni hade en fin vistelse i det stora hela, samtidigt som jag tar din konstruktiva feedback på allvar. Vi har höga ambitioner och vill att alla våra gäster ska få fina och unika upplevelser. Självklart ser jag till att följa upp detta med vår ansvariga chef och kökschef på Locavore.

Jag hoppas att vi får äran att ha er som gäster snart igen!

Allt gott,
My
servicemanager@steamhotel.se

Omdömet skrevs 5 juni 2021 från mobil enhet

Otroligt serviceinriktad, kunnig, trevlig och fantastisk personal! Matupplevelsen var spännande och vinerna var goda.

Tack eveleverlife
Omdömet skrevs 27 maj 2021 från mobil enhet

Vi åt omakasemenyn, fantastiskt god mat och perfekt service. Det kändes som personalen hade full koll.
Vacker utsikt - behagligt och avkopplande.

Datum för besöket: april 2021
Tack lenmarie2
Omdömet skrevs 26 maj 2021

Mycket gott, spännande att inte veta i förväg vad det serveras. Vi valde fisk både i för- och huvudrätt. Vackert upplagt, med örter och tillbehör. Fin service och beskrivning om vad vi skulle få. Ett gott vin rekommenderades till. Njöt av utsikten. Soft musik i bakgrunden. Vi höll på att av misstag smita från notan - den skulle signeras- men fångades in vid hissarna. ;-) En härlig frukost följde morgonen efter.

Tack H1914PTtinal
Omdömet skrevs 25 maj 2021

Restaurangen ligger onekligen bra till, med utsikt över Västerås och vattnet. Kvalitén på maten var genomgående bra, ryggbiffen stack ut och var mycket gott! Desserterna var också mycket välsmakande.

Servicen var däremot några frågetecken. Vi hade vinpaket till, men det var paret bredvid oss som uppmärksammade oss på att det skulle vara ett glas vin till nudelsoppan vi fått serverad. Vi fick därmed vinet när vi nästan ätit upp vår rätt. Därtill blev vi direkt serverade vinet till huvudrätten - men huvudrätten kom 30 min senare. Upplevde därför att serveringen av mat och dryck var i beklaglig obalans.

Utöver detta beställde vi en "add ons" (steam bun pork) när servitrisen tog upp vår beställning i början av kvällen. Den sågs inte till, och när vi strax innan desserten frågade när den skulle tänkas komma ut såg servitrisen tveksam ut och frågade om vi verkligen beställt en sådan. Paret bredvid oss intygade att de hört oss beställa den, och servitrisen erbjöd sig att skynda till köket för att få dem lagade. Av förklarliga skäl avbeställde vi den dock eftersom vi redan fått dessertvinet och väntade på desserten.

Nu hade vi helhetsupplevelse och bodde på hotellet och hade tid i SPAt och jag är mycket nöjd med min vistelse i stort, så jag hade nog blivit mycket mer irriterad om vi kommit specifikt för att bara äta på restaurangen.

Tack 410Lollo

Hej,

Tack för att du tagit dig tid att förse oss med feedback om er vistelse på Steam Hotel. Vi är så glada för att ni valde att besöka oss!

Det är tråkigt att höra om er upplevelse på restaurang Locavore. Vi har höga ambitioner och vill att alla våra gäster ska få fina och unika upplevelser men här har vi inte levererat hela vägen. Jag ber om ursäkt för detta. Självklart ser jag till att följa upp detta med vår ansvariga chef på Locavore.

Jag hoppas att vi får nöjet att välkomna er tillbaka till oss igen i framtiden så att vi får visa vad vi verkligen går för. Tveka isåfall inte att maila servicemanager@steamhotel.se innan, så kommer vi se till att ni får extra guldkant på vistelsen.

Önskar dig en riktigt fin dag!

Allt gott,
My
servicemanager@steamhotel.se

Resenärer som tittade på Locavore tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Locavore? Berätta vad du tyckte!