“Sådär”
Omdöme om Locavore

Locavore
Rankad som nr 2 av 252 Restauranger i Västerås

Vi åt avsmakningsmeny med dryckespaket, det var helt ok. Hade önskat att fördrinken hann avnjutas innan vinet kom, vilket inte var fallet. Vi kom upp, beställde fördrink och meddelade att vi ville ha vinpaketet. Först kom vin, sen nån aptitretare, sen fördrink och sedan rätten som vinet skulle drickas till. Inte speciellt välkomponerat tillsammans med vinet och man kände sig lite som boskap. Maten var god, men inte värt det.

Tack 171erike
My Ö, Service Manager på Locavore, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej,

Tack för att du har skrivit en recension och tack för din feedback.
Det är tråkigt att höra om er upplevelse på restaurang Locavore. Vi har höga ambitioner och vill att alla våra gäster ska få fina och unika upplevelser men här har vi inte levererat hela vägen. Jag ber om ursäkt för detta. Självklart ser jag till att följa upp detta med vår restaurangchef på Locavore.

Jag hoppas att vi får nöjet att välkomna er tillbaka till oss igen i framtiden så att vi får visa vad vi verkligen går för. Tveka isåfall inte att maila servicemanager@steamhotel.se innan, så kommer vi se till att ni får extra guldkant på vistelsen.

Önskar dig en riktigt fin dag!

Allt gott,
My
servicemanager@steamhotel.se

1923 av 221 omdömen

Väldigt god mat. Många spännande smaker. Trevlig och mycket serviceinriktad personal. Kommer gärna tillbaka.

Tack Badbruden

Jättetrött tjej som serverade oss, hon verkade verkligen inte trivas med sitt jobb. Upplevelsen blev ännu sämre efter att hon meddelat att vi kunde dra av en rabattcheck i receptionen vid utcheckning - det kunde vi inte alls. Efter mycket irritation gick det tillslut att ordna (surprice).

Maten var helt ok och killen i baren var pigg och trevlig. Synd att kvaliteten ska variera så mycket.

Riktigt irriterande att ni skickat 4 uppmaningar om att lämna omdömen, det var 10 dagar sen var hos er. Räcker det inte med en gång?

Tack sarahS7742SL

Hej Sarah,

Tack för att du tagit dig tid att förse oss med feedback om er vistelse på Steam hotel. Det gläder mig att ni hade en fin vistelse i det stora hela, samtidigt som jag tar din konstruktiva feedback på allvar.
Det är verkligen tråkigt att höra om er upplevelse på restaurang Locavore. Vi har höga ambitioner och vill att alla våra gäster ska få fina och unika upplevelser men här har vi inte levererat hela vägen. Jag ber om ursäkt för detta. Självklart ser jag till att följa upp detta med vår restaurangchef på Locavore.

Självklart kommer jag även att följa upp varför det har skickats ut så många påminnelser till dig.

Önskar dig en riktigt fin dag!

Allt gott,
My
servicemanager@steamhotel.se

En upplevelse i smak, utsikt, service och ett fint sätt att upptäcka världen(s smaker), vi kommer åter snart igen!

Tack FredrikLindroos

Vi har varit på steam några gånger och varje gång har det varit 100 % toppen. Otroligt härlig atmosfär på restaurangen med världens bästa personal. Maten är alltid över förväntningar . Känns alltid så familjärt och man går därifrån mätt och glad .

Tack maria f

Resenärer som tittade på Locavore tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Locavore? Berätta vad du tyckte!