“En upplevelse”
Omdöme om Locavore

Locavore
Rankad som nr 2 av 254 Restauranger i Västerås
Omdömet skrevs 25 maj 2021

En upplevelse i smak, utsikt, service och ett fint sätt att upptäcka världen(s smaker), vi kommer åter snart igen!

Tack FredrikLindroos

Omdömet skrevs 25 maj 2021

Vi har varit på steam några gånger och varje gång har det varit 100 % toppen. Otroligt härlig atmosfär på restaurangen med världens bästa personal. Maten är alltid över förväntningar . Känns alltid så familjärt och man går därifrån mätt och glad .

Tack maria f
Omdömet skrevs 25 maj 2021 från mobil enhet

...här är det så mycket mer som påverkar upplevelsen än självaste restaurangen vilket kan orsaka eventuella glädjepoäng. Efter att ha anvisats till ett par, av vår mening, dåliga bordsplatser (sådana platser som vanligtvis inte får uppleva en 3-rättersbeställning) så fann vi oss till rätta efter att få vår starka önskan uppfylld att få sitta vid ett av soffgrupperna med skön utsikt och hemmavan ätposition. Vi tog in alla alternativen till bordet och kunde konstatera att maten höll såväl hög som låg kvalitet på smak, portion, fusion och klass. Om någon kritik ska ges till vinpaketet så är det serveringen av den stora mängd vin. Vi var inte ensamma om att kvarlämna vin i glasen. Restaurangen är väl värt ett besök om du bor på hotellet eller vill ha ett skönt häng med mat och utsikt.

Tack Shiftalpha
My Ö, Service Manager på Locavore, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2021

Hej,

Tack för att du har skrivit en recension och tack för din feedback. Det var roligt att höra att helhetsupplevelsen levde upp till era förväntningar, samtidigt som jag tar din konstruktiva feedback på allvar.

Jag hoppas att vi får nöjet att välkomna er tillbaka till oss igen i framtiden så att vi får visa vad vi verkligen går för. Tveka isåfall inte att maila mig, så ser vi till att ni får en extra guldkant på er vistelse!

Jag önskar dig en fortsatt fin dag!

Allt gott,
My
servicemanager@steamhotel.se

Omdömet skrevs 25 maj 2021 från mobil enhet

Fantastisk helhetsupplevelse. Maten, servicen, vinet och utsikten gjorde kvällen till en upplevelse. Vi åt Omakase menyn, kockens val med flera olika rätter med vinpaket. Rekommenderar verkligen!

Tack 436sabat
Omdömet skrevs 25 maj 2021

Vi åt en tre rätters meny på takrestaurangen. Spännande och för oss nya fantastiska smaker, väldigt bra service och vacker utsikt. Kan varmt rekommenderas.

Tack ywonnelofvall

Resenärer som tittade på Locavore tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Locavore? Berätta vad du tyckte!