“Helheten är bra...”
Omdöme om Locavore

Locavore
Rankad som nr 2 av 252 Restauranger i Västerås

...här är det så mycket mer som påverkar upplevelsen än självaste restaurangen vilket kan orsaka eventuella glädjepoäng. Efter att ha anvisats till ett par, av vår mening, dåliga bordsplatser (sådana platser som vanligtvis inte får uppleva en 3-rättersbeställning) så fann vi oss till rätta efter att få vår starka önskan uppfylld att få sitta vid ett av soffgrupperna med skön utsikt och hemmavan ätposition. Vi tog in alla alternativen till bordet och kunde konstatera att maten höll såväl hög som låg kvalitet på smak, portion, fusion och klass. Om någon kritik ska ges till vinpaketet så är det serveringen av den stora mängd vin. Vi var inte ensamma om att kvarlämna vin i glasen. Restaurangen är väl värt ett besök om du bor på hotellet eller vill ha ett skönt häng med mat och utsikt.

Tack Shiftalpha
My Ö, Service Manager på Locavore, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej,

Tack för att du har skrivit en recension och tack för din feedback. Det var roligt att höra att helhetsupplevelsen levde upp till era förväntningar, samtidigt som jag tar din konstruktiva feedback på allvar.

Jag hoppas att vi får nöjet att välkomna er tillbaka till oss igen i framtiden så att vi får visa vad vi verkligen går för. Tveka isåfall inte att maila mig, så ser vi till att ni får en extra guldkant på er vistelse!

Jag önskar dig en fortsatt fin dag!

Allt gott,
My
servicemanager@steamhotel.se

Fantastisk helhetsupplevelse. Maten, servicen, vinet och utsikten gjorde kvällen till en upplevelse. Vi åt Omakase menyn, kockens val med flera olika rätter med vinpaket. Rekommenderar verkligen!

Tack 436sabat

Vi åt en tre rätters meny på takrestaurangen. Spännande och för oss nya fantastiska smaker, väldigt bra service och vacker utsikt. Kan varmt rekommenderas.

Tack ywonnelofvall
Omdömet skrevs 10 maj 2021

Vi fick vänta 45 min på första av 4 rätterna, en överkryddad korensk råbiff och kylskåpskall halstrad råbiff. Vi generellt en besvikelse. Länge sedan vi åt på resturang med så dålig mat

Tack 503pernillak
My Ö, Service Manager på Locavore, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2021

Hej Pernilla,

Tack för att du har skrivit en recension och tack för din feedback. Det är tråkigt att höra om er upplevelse på restaurang Locavore. Vi har höga ambitioner och vill att alla våra gäster ska få fina och unika upplevelser men här har vi inte levererat hela vägen. Jag ber om ursäkt för detta. Självklart ser jag till att följa upp detta med vår ansvariga chef på Locavore så att han kan följa upp närmre med personal och kök för att säkerställa att det inte inträffar igen.

Jag skulle väldigt gärna vilja ta dialogen vidare med dig. Ni får gärna kontakta mig på servicemanager@steamhotel.se

Jag ser fram emot att höra från dig!

Allt gott,
My
servicemanager@steamhotel.se

Omdömet skrevs 8 maj 2021 från mobil enhet

Fantastiskt! Grym atmosfär och service! Maten var riktigt nice!

Det bjöds på extra smårätter och överraskningar under kvällen. Efteråt var det supermysigt att sitta med ett glas och spana ut över Mälaren!

Tack Carl B

Resenärer som tittade på Locavore tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Locavore? Berätta vad du tyckte!