“Fantastisk helhetsupplevelse!”
Omdöme om Locavore

Locavore
Rankad som nr 2 av 252 Restauranger i Västerås

Fantastisk helhetsupplevelse. Maten, servicen, vinet och utsikten gjorde kvällen till en upplevelse. Vi åt Omakase menyn, kockens val med flera olika rätter med vinpaket. Rekommenderar verkligen!

Tack 436sabat

Vi åt en tre rätters meny på takrestaurangen. Spännande och för oss nya fantastiska smaker, väldigt bra service och vacker utsikt. Kan varmt rekommenderas.

Tack ywonnelofvall

Vi fick vänta 45 min på första av 4 rätterna, en överkryddad korensk råbiff och kylskåpskall halstrad råbiff. Vi generellt en besvikelse. Länge sedan vi åt på resturang med så dålig mat

Tack 503pernillak
My Ö, Service Manager på Locavore, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Pernilla,

Tack för att du har skrivit en recension och tack för din feedback. Det är tråkigt att höra om er upplevelse på restaurang Locavore. Vi har höga ambitioner och vill att alla våra gäster ska få fina och unika upplevelser men här har vi inte levererat hela vägen. Jag ber om ursäkt för detta. Självklart ser jag till att följa upp detta med vår ansvariga chef på Locavore så att han kan följa upp närmre med personal och kök för att säkerställa att det inte inträffar igen.

Jag skulle väldigt gärna vilja ta dialogen vidare med dig. Ni får gärna kontakta mig på servicemanager@steamhotel.se

Jag ser fram emot att höra från dig!

Allt gott,
My
servicemanager@steamhotel.se

Omdömet skrevs 8 maj 2021 från mobil enhet

Fantastiskt! Grym atmosfär och service! Maten var riktigt nice!

Det bjöds på extra smårätter och överraskningar under kvällen. Efteråt var det supermysigt att sitta med ett glas och spana ut över Mälaren!

Tack Carl B
Omdömet skrevs 7 maj 2021

Vi åt en flerrätters meny där allt från förrätt till efterrätt var utsökt och gav oss en smakmässig överraskning. Härliga kombinationer som smakade underbart.
Trevlig personal som ger den där sköna känslan att man är i centrum men inte tar servicen från de andra gästerna.

Tack Excursion177561

Resenärer som tittade på Locavore tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Locavore? Berätta vad du tyckte!