“Utmärkt”
Omdöme om Locavore

Locavore
Rankad som nr 2 av 253 Restauranger i Västerås
Omdömet skrevs 7 maj 2021

Vi åt en flerrätters meny där allt från förrätt till efterrätt var utsökt och gav oss en smakmässig överraskning. Härliga kombinationer som smakade underbart.
Trevlig personal som ger den där sköna känslan att man är i centrum men inte tar servicen från de andra gästerna.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Excursion177561

Omdömet skrevs 6 maj 2021

Jag och min fru åt en flera-rätters meny som var helt fantastisk. Från lite för-snacks, genom rätterna som avslutades med en efterrätt var det spännande kombinationer och härliga upplevelser. Inget för dig som helst vill ha biff och potatis med brunsås. Till alla dessa underbara rätter drack vi viner som var utvalda till respektive rätt. Detta tillsammans med den fantastiska utsikten och duktiga personalen gjorde kvällen oförglömlig. Kan varmt rekommenderas.

Tack Jan6306
Omdömet skrevs 18 april 2021

Maten och servicen var helt fantastisk. Vi blev verkligen bra omhändertagna och miljön var helt underbar.

Tack PiaH454
Omdömet skrevs 9 april 2021 från mobil enhet

Fantastisk mat och dryckespaket! Härlig service av toppklass.
Vi åt avsmakningsmeny med tillägg av skaldjurstacon som ni bara inte får missa.
Hit kommer vi igen :)

Tack P4140HVcarinar
Omdömet skrevs 9 april 2021

Extremt god mat och en helt enastående service. De gjorde allt som man kunde be om och lite till.

Efter att jag hade frågat servitören om vad maten innehöll då jag tyckte det var så gott att jag ville försöka mig på att själv laga maten framöver så kom kocken själv ut till vårt bord och beskrev lugnt och detaljrikt exakt hur han tillagade maten.. Servitörerna var otroligt professionella, trevliga, tillmötesgående och väldigt kunniga inom mat och dryck.

Rekommenderas starkt.
Topp betyg på alla håll och kanter!

Tack I733IYmaxp

Resenärer som tittade på Locavore tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Locavore? Berätta vad du tyckte!