“Rekommenderas varmt!”
Omdöme om Locavore

Locavore
Rankad som nr 2 av 246 Restauranger i Västerås

Otroligt god och välsmakande mat. Kunnig och jättetrevlig personal som tillförde besöket det lilla extra. Fantastisk utsikt och trevlig stämning. Väl värt ett besök!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Raybytheway

1923 av 117 omdömen

Mycket kompetent och fantastiskt trevlig personal som ger lika bra service! Mycket god, spännande och prisvärd meny och spektakulär utsikt.

Tack 13 314
Omdömet skrevs 25 september 2020

En spännande och smakrik meny utan riktiga höjdhopp. Desserten föll oss dock inte i smaken varpå vi utan klagomål snart hade kompensation i form av goda praliner.
Otroligt fin och omtänksam service!

Tack M2920QCannaw
Omdömet skrevs 24 september 2020

Utmärkt service och fantastiskt genomtänkt mat. Väldigt trevlig och kunnig personal. Extrarätten före förrätten var gudomligt och ett uppskattat inslag. Blir absolut ett återbesök.

Tack 847andreast
Omdömet skrevs 23 september 2020

Världens bästa resturang på världens bästa hotell med världens BÄSTA personal. Alla är alltid så genuint trevliga och det känns som de alltid ger 100%. Maten är toppklass och man blir aldrig besviken . All personal gör stället till världsklass

Tack maria f

Resenärer som tittade på Locavore tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Locavore? Berätta vad du tyckte!