“Jättebra”
Omdöme om Locavore

Locavore
Rankad som nr 2 av 246 Restauranger i Västerås

Utmärkt service och fantastiskt genomtänkt mat. Väldigt trevlig och kunnig personal. Extrarätten före förrätten var gudomligt och ett uppskattat inslag. Blir absolut ett återbesök.

Tack 847andreast

Världens bästa resturang på världens bästa hotell med världens BÄSTA personal. Alla är alltid så genuint trevliga och det känns som de alltid ger 100%. Maten är toppklass och man blir aldrig besviken . All personal gör stället till världsklass

Tack maria f
Omdömet skrevs 20 september 2020

Fantastisk mat. Detta besök kommer vi aldrig glömma. Rekommenderas verkligen! Hade vi inte fått denna middag hade besöket på Steam varit en besvikelse.

Tack 74ulrikag
Omdömet skrevs 20 september 2020

Vilket hotell, servicen var perfekt och maten var fantastisk. Vi hade middagsmeny på våning 18. Absolut inget att klaga på. Kommer garanterat hit igen.

Tack ulrikas977
Omdömet skrevs 18 september 2020

Fantastiskt god mat och super trevlig personal.
Servitrisen bjöd dessutom på en extra kött bit för hon tyckte vi såg hungriga ut! Det kallar jag service ;)

Tack 613pernillak

Resenärer som tittade på Locavore tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Locavore? Berätta vad du tyckte!