“Härligt med en restaurang ett stenkast borta!”
Omdöme om Ankarudden

Ankarudden
Rankad som nr 176 av 265 Restauranger i Västerås
Omdömet skrevs 7 oktober 2022 från mobil enhet

Vi är här för andra gången.
Betjäning och bemötande!!!!
Maten är mycket bra! De steker köttet som man beställer det och som det ska vara.
Rekommenderas!

Datum för besöket: oktober 2022
Tack Kari S

Omdömet skrevs 30 juli 2022 från mobil enhet

Så otroligt god mat. Och trevlig personal. Väldigt serviceminded.
Bra priser. Kan verkligen rekommendera ett besök här!!!

Datum för besöket: juli 2022
Tack Pullanborg
Omdömet skrevs 25 september 2021 från mobil enhet

Under all kritik!!!!
Beställde 2 rätters bla.Kantarelltoast
Som vi fick vänta i 2tim. Torsten smakade riktigt illa gick inte att äta
Vi klagade flickan bad om ursäkt men kunde inte kompensera oss då vi hade restaurangchansen!!???
Vilket svar
Huvudrätten var ngt bättre
Kan absolut inte rekommendera!!!!!!!

Datum för besöket: september 2021
Tack 306giuseppinag
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Duger som lunchrestaurang - typ pizzeria - men inte som á la carte! Vet inte om man bytt ägare eller så, men sämre har det blivit!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack erkafireo
Omdömet skrevs 17 juni 2021 från mobil enhet

Ointresserad personal, inget ”hej” eller ”hejdå”, slut på kaffe som när det väl kom smakade bränt. Utöver detta var det dammigt på golvet och det stod ouppackade varor framme, såg rörigt ut.

Maten har jag inte smakat, den kanske är bättre än kaffet och bemötandet?

Datum för besöket: maj 2021
Tack A42Traveller

Resenärer som tittade på Ankarudden tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Ankarudden? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.