“Saftigare burgare får man leta efter”
Omdöme om Hamburgeriet

Hamburgeriet
Rankad som nr 13 av 252 Restauranger i Västerås

Riktigt nöjd!
Käkade Eddies signature och garlic fries!
Burgaren var den godaste och saftigaste jag ätit på länge! Märktes att det fanns kunskap bakom! Brödet var perfekt rostade, salladen fräsch och pommesen krispiga!
Snabbmatskänsla på stället men burgarna klassade absolut på en bättre grill restaurang!

Datum för besöket: maj 2021
Tack Slazt

Omdömet skrevs 28 mars 2021

Beställde en Hot Mess och sötpotatispommes. LÄTT godaste burgaren jag någonsin ätit!!! Pommesen smakade inte speciellt mkt tyvärr men smakade av killens Garlic Fries och dom var riktigt goda. Kul att vi hittade hit och blir vi hamburgersugna åker vi gärna timmen fr Sthlm för att äta här

1  Tack VeronicaE141
Omdömet skrevs 12 mars 2021 från mobil enhet

Inte särskilt trevligt bemötande.

Inget trevligt upplägg på maten
Risiga pommes
Riktigt trist dirty fries

Hamburgaren är funkis endå.

Sen arbetsledaren eller kökschefen eller vad det var. Byt ut denna snubbe, det är inte trevligt för varken gäster eller den övriga livrädda personalen.

Tack Joniii14
Omdömet skrevs 1 mars 2021

Riktigt goda!!!! Har du vägarna förbi västerås så måste du testa denna ställe. Gillar du vitlök som mig så testa garlic fries:)
Rekommend rekommend!

Tack 564amale
Omdömet skrevs 21 november 2020 från mobil enhet

Saftiga burgare, schyssta pommes och bra service. Roligt med ett ställe som även kan göra en bra barnhamburgaren. Vill absolut komma tillbaka!

Datum för besöket: november 2020
Tack 511amiras

Resenärer som tittade på Hamburgeriet tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Hamburgeriet? Berätta vad du tyckte!