Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com95 US$
Priceline95 US$
Tripadvisor95 US$
ZenHotels.com
Trip.com121 US$

Centralt hotell som ligger vid centralstationen som är otroligt tyst från trafik, Trevlig entré med små mys rum där ungdomar satt och surfade. Trevlig, glad och hjälpsam personal. Parkeringsplats utanför hotellet. Ett fint hotell för unga som äldre i en fin miljö.

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack Inspire13454866434
Fredrik Elfgren, Hotelldirektör på Comfort Hotel Västerås, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Stort tack för ditt fina omdöme!
Vad kul att ni gillade hotellet, personalens service och miljön. Hoppas vi får se er hos oss snart igen!

Omdömet skrevs 2 maj 2021

Rent och snyggt hotell med bra läge och bra service. Nackdelen var instängda rum, kändes ingen ventilation, luft. Det var varmt och kvavt. Sen var det ljudnivån, lyhört och högljutt. Dörrar som slog och hög musik mitt i natten.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack Voyage277156
Omdömet skrevs 20 april 2021

Hotellet har ett centralt läge, en kort promenad så är man nere på centrum. Hotellet kändes nytt och fräscht. Parkering finns direkt utanför hotellet där det endast är avgift dagtid. Trevlig personal i receptionen/frukosten. Riklig frukostbuffé med både varmt och kallt. Strykrum fanns på våning 6 som man kunde använda. Personalen använder munskydd och handsprit finns tillgängligt på flera ställen för kunderna. Ett prisvärt hotell.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Coastal824935
Fredrik Elfgren, Hotelldirektör på Comfort Hotel Västerås, svarade på det här omdömetSvarade 29 april 2021

Hej, och tack för din fantastiska feedback!
Vad kul att ni trivdes så bra på hotellet, gillade utbudet och uppskattade personalen på plats!
Hoppas vi får se er hos oss snart igen!

Omdömet skrevs 14 februari 2021 från mobil enhet

Möttes av ett mycket trevligt bemötande från personalen, rummet var rent och frukosten var bra. Gott om parkeringar i anslutning till hotellet. Det gick mycket smidigt att ta med hunden. Vi är mycket nöjda! 5/5

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack louise2332M
Fredrik Elfgren, Hotelldirektör på Comfort Hotel Västerås, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2021

Stort tack för ert fina omdöme, extra kul att läsa om personalen!
Vi hoppas vi får möjlighet att välkomna er tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 23 januari 2021

Hotellet har mörka rum med avslappnande karaktär.trevlig personal som är hjälpsamma . Nytt och fint hotell med väldigt sköna sängar och kuddar. Nära till city va 3-4 minuter gångavstånd. Rekommenderar starkt detta hotell

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack mattiasberg
Fredrik Elfgren, Hotelldirektör på Comfort Hotel Västerås, svarade på det här omdömetSvarade 25 januari 2021

Stort tack för ditt fina omdöme och rekommendation!
Hoppas få se dig hos oss snart igen!