Omdömet skrevs 13 februari 2020 från mobil enhet

Nytt och fint hotell precis vid centralstationen. Man når tåg och bussar utanför dörren. Centrum tar ungefär 4 minuter att gå.
Finns en liten bar med en barmeny. Jag testade tacogrytan som var glutenfri, helt ok.
Bodde på första våningen med fönster rakt in i en vägg och gymmet som granne,ingen höjdare när folk tränar styrkelyft för det lät i hela rummet.
Men jag fick detta rum tidigare för att mitt inte var klart, så jag ska inte klaga.
Bra hotell om man reser i jobbet!

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack liinda78
FredrikElfgren, Hotelldirektör på Comfort Hotel Västerås, svarade på det här omdömetSvarade 14 februari 2020

Tack för ditt omdöme!
Kul att du gillade hotellet och testade baren.

Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 11 februari 2020 från mobil enhet

Ett hotell jag gärna återkommer till. Hade bokat två enkelrum för min familj (2 vuxna, 2 barn), eftersom det inte går att boka familjerum med Nordic Choice-poäng. Men väl på plats fick vi naturligtvis en kostnadsfri uppgradering till familjerum och poängen tillbaka för det rum som avbokade (allt på hotellets förslag).

Rummen är moderna och rymliga, med bra utrustning (Chromecast m.m). Finfin frukostbuffe! Inga pannkakor dock, men när vi frågade om det fanns erbjöd sig personalen direkt att steka upp några stycken. Grym service!

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack thoorfangh

Stort tack för ditt fantastiska omdöme!
Kul att ni uppskattade servicen och gillade hotellet.

Hoppas få se er hos oss snart igen!

Omdömet skrevs 10 februari 2020

Ett riktigt bra hotell med allt man kan önska sig för en övernattning. Rent, fräscht, modernt och bra frukost. Gymmet är litet med har allt man behöver, både för styrka och kondition. Nära till badhuset och tågstationen. Bodde här i maj 2018.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack william_atom
FredrikElfgren, Hotelldirektör på Comfort Hotel Västerås, svarade på det här omdömetSvarade 11 februari 2020

Stort tack för ditt fina omdöme!
Hoppas få se dig hos oss snart igen!

Omdömet skrevs 28 januari 2020

Jätte trevligt hotell med väldigt trevlig personal. Rummen var moderna med sköna sängar.
Det som saknades var en extra kudde på rummet men det ordnades fort av den trevliga personalen. Härligt frukost buffe.

Datum för vistelsen: januari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack jessikah476
FredrikElfgren, Hotelldirektör på Comfort Hotel Västerås, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2020

Hej,

Stort tack för ditt fantastiska omdöme!
Hoppas få se dig hos oss snart igen!

Omdömet skrevs 22 januari 2020

Toppenläge, trevlig personal och mysig miljö!!!! Cool lobby med fåtöljer, soffor och bra hängytor med många uttag för att kunna ladda teknisk utrustning. Här vill jag ALLTID bo när jag är i Västerås!!

Datum för vistelsen: januari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack stefanlenberg
FredrikElfgren, Hotelldirektör på Comfort Hotel Västerås, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2020

Stort tack för dina fina ord och omdöme!
Vi vill också ALLTID att du bor hos oss när dina vägar leder till Västerås!

Välkommen åter!