“Helt fantastiskt matupplevelse”
Omdöme om Restaurang Pråmen

Restaurang Pråmen
Rankad som nr 16 av 266 Restauranger i Västerås
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Tog fyrarätters med dryckespaket till. Fanns tre rätter att välja på i varje kategori, förrätt- mellanrätt-huvudrätt och efterrätt. Himmelskt gott!

Tack Madelene S

1923 av 31 omdömen

Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Otrolig god fisk som vi åt till lunch. Fick en liten god soppa innan maten . Kan verkligen rekommendera detta ställe

Tack 021Annette
Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

väldigt trevlig miljö med fantastiska smaker upplevde vi och våra kompisar på nystartade Pråmen. Riktigt riktigt god 4-rätters serverades med goda viner och bra service från trevlig o kunnig serveringspersonal i denna unika kajmiljö i Västerås. Förvånande att det inte var fullsatt denna kyliga februarifredag. Rekommenderas !

Tack Mats M
Omdömet skrevs 23 januari 2018

Trevlig och lugn miljö att äta i men det var inte fullsatt när vi var där. Trevlig personal som presenterade rätterna som var tillagade med omtanke. Restaurangen satsar på menyer så separata rätter är ganska små men mycket goda. Inte så mycket att välja på från menyn men det som serveras är god dryck och mat.

2  Tack Bengt J
Omdömet skrevs 22 december 2017

Är bland de 5 bästa restauranterna i Västerås. Bör besökas en kväll med solnedgång. Maten är bra och servicen också. Lite stor lokal om det är många gäster

Tack wernererichsen

Resenärer som tittade på Restaurang Pråmen tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Restaurang Pråmen? Berätta vad du tyckte!