“Fantastisk lunch”
Omdöme om Aurora Sushi Bar

Aurora Sushi Bar
Rankad som nr 24 av 252 Restauranger i Västerås

Såååå gott och fräscht
Vi åt boule med lax, tonfisk och räkor
Perfekt tillagat
Goda såser
Känns nyttigt och fräscht

Datum för besöket: maj 2021
Tack U6057PEmariaf

Omdömet skrevs 3 april 2021

Helt magisk mat det godaste sushin jag ätit av alla sushis jag ätit så är det här på riktigt den GODASTE jag ätit

Så om ni vill ha god mat/ sushi så är på aurora sushi bar på slakteriet i västerås

Datum för besöket: mars 2021
Tack 55oliwers
Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Vi beställde blandade sushibitar, 10 stycken. Färska råvaror och gott, men på 10 bitar för 187:-/portion borde man väl bli mätt? Kanske var det pga att alla bitar inte inkluderade ris eller bara sparsamt med ris, som gjorde att mättnaden inte infann sig? Portionen innehöll generöst med fisk av olika slag, men en del "bitar" bestod av enbart fisk. Proportionerna mellan fisk och ris blev ojämn. Kvalité och smak finns inget att klaga på, men i mitt tycke blev priset lite väl högt i förhållande till mättnadsgrad, därav det låga betyget.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Nonno H
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Provade denna underbara sushibar i Västerås och hit måste man verkligen åka. Väldigt trevlig personal som presenterade alla rätter och även rent och fräscht i lokalen

Datum för besöket: juli 2020
Tack 609hansj
Omdömet skrevs 5 april 2020 från mobil enhet

Fantastiskt god sushi! Här skapar man mat med kärlek, god kunskap och mycket bra råvaror. Bemötandet är riktigt bra, rekommenderas varmt.

Datum för besöket: april 2020
Tack Mallaballa

Resenärer som tittade på Aurora Sushi Bar tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Aurora Sushi Bar? Berätta vad du tyckte!