2 511 kr
Frukost ingår
Agoda.com
2 068 kr
Helt återbetalningsbar innan ons 28 feb.
Frukost ingår
Flera sätt att betala på
Omdömet skrevs 22 oktober 2023 från mobil enhet

Jag tycker att det är lite synd med så små koppar för både kaffe och te. Te får gärna vara större muggar till. Saknade leverpastej på frukosten. Juice kan med fördel vara färsk pressad. Den smakar lite konstgjort och utspädd.

lite märkliga lampor i rummet, tog lite tid att förstå hur man skulle reglera lamporna men det är en liten pyttedel i ett FANTASTISKT rum.

Servicen är SUPERB av alla vi mött på hotellet!

Mycket aktiviteter finns på hotellet! Denna gång provade vi inte resturangerna men det blir nästa gång.

Rumstips: Ta gärna tidig frukost, minst folk. Lite gångavstånd till parkering, värt att notera.
Tack akindica78
Omdömet skrevs 21 oktober 2023 från mobil enhet

Wow vilket hotell! Så sjukt fint och mysigt, det känns också väldigt lyxigt. Frukosten var såå otroligt bra! Mycket gott att välja på. Fanns mycket kul att hitta på. Rummet var så otroligt mysigt, fint inrett och lyxigt! Lite krångel med Wi-Fi och koppla till tv:n. Trevlig personal också!

Rumstips: Kom i bra tid så ni hinner med att kolla och prova på allt!!
Tack Filippa W
Omdömet skrevs 21 oktober 2023 från mobil enhet

Ett av Sveriges snyggaste hotell! Vi sov här en natt och hade spa- och middagspaket. Mysig spaavdelningen med en del som har utsikt över Mälaren. Två mindre utomhuspooler.
Middagen på 18 vån på Locavore var helt fantastiskt god. Jag var orolig att man inte skulle bli mätt men den oron var inte befogad, blev mer än mätt.
Frukosten serverades också på 18 vån. Den var precis som middagen Asien inspirerad. Riktigt god frukost och vi blev verkligen mätta.
Stort rum med utsikt över Mälaren och jätteskön säng. All personal som vi träffade har en mycket hög servicenivå. Hela upplevelsen är 5 stjärnor.

Tack Carcap
Omdömet skrevs 3 oktober 2023

Överlag mycket bra och trevlig personal. Men mycket mörkt. Man såg bara halva ansiktet i badrummet. Beckmörkt i hall och vardagsrum. Bara mysbelysning. Svårt när man ville läsa och arbeta med datorn. Skaffa en rejäl läslampa och möjlighet att tända upp för oss super m vill se vad vi gör och våra skor. Fick gå runt med mobillampan för att hitta i rummet….

Rumstips: Ta med en ficklampa, jag skämtar inte.
Tack B8071HAmagnuss
Service Manager, Gästservice/reception på The Steam Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 27 oktober 2023

Hejsan,
Tack för att du har tagit dig tiden att förse oss med feedback efter din vistelse hos oss.
Jag kommer ta med mig detta om att framförallt en läslampa hade varit uppskattat och mer möjlighet för att styra ljusstyrkan själv.

Jag önskar dig en härlig helg!
Emma,
Guest Excellence Manager

Omdömet skrevs 25 september 2023

Steam hotell är så mysigt och fräscht och personalen är härlig, serviceminded och får högsta betyg!
Däremot har det hänt något i Chamberlain grill, trist mat!
Vi år en Majskyckling som inte smakade ngt med slamsigt skinn.
Förrätten med Rödbetstartar smakade endast rökt rödbeta (var var Pecorinon t ex) och Burratan med tomater...? Klent, tveksamt om det var Burrata?
Så där måste Steam spurta upp sig och komma tillbaka till det som var. Vi har besökt er många ggr så detta blev en nertur :(.

Datum för vistelsen: september 2023
Tack cY8030HX
Service Manager, Gästservice/reception på The Steam Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2023

Hejsan, tack för att du har tagit dig tiden att skriva en recension till oss.
Det värmer att höra att ni hade en fin upplevelse i det stora hela, samtidigt som jag tar din konstruktiva feedback gällande middagen på allvar. Det är verkligen tråkigt att middagen inte levde upp till dina förväntningar och jag kommer självklart att ta detta vidare till restaurangchefen.
Jag hoppas att vi snart får äran att välkomna er till oss igen.
Ha en fin dag!
Emma