Vi ser att du anvÀnder en webblÀsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske dÀrför inte visas som den ska.Vi stöder följande webblÀsare:
De lÀgsta priserna för din vistelse
Trip.com
Kostnadsfri avbokning till den 23-04-08
Expedia.com229 US$
Priceline206 US$
Travelocity229 US$
Priserna tillhandahÄlls av vÄra partner och Äterspeglar genomsnittliga rumspriser, inklusive skatter och avgifter som Àr fastslagna och kÀnda för vÄra partner och som betalas i samband med bokningen. Mer information finns hos vÄra partner.
SÄ hÀr pÄverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i nÀrheten
ResenÀrstyp
Tid pÄ Äret
SprÄkAlla sprÄk
Fler sprÄk
LÀs vad resenÀrer sÀger:
10–15 av 3 985 omdömen
Omdömet skrevs 3 januari 2023 frÄn mobil enhet

Unik och intressant miljö med fin design och genomtÀnkt i alla detaljer gjorde det vÀrt att besöka. Vi hade paketet The view och det passade oss förtrÀffligt med all mat pÄ 18:e vÄningen och ett par timmar pÄ poolclub pÄ eftermiddagen. Utsikten dÀr upp kan man se lÀnge pÄ med en Cava i handen. Maten pÄ Asiatiska restaurangen var annorlunda och fantastiskt god med mÄnga tydliga smaker. Bra service till.
Helheten stördes av jobbig musik med techno typ ganska högt och överallt. Jag hade föredragit vanlig chill pop, jag trivdes inte med detta. Kommer kanske tillbaka om de byter spellista.

Rumstips: Bra med Tesla-laddare utanför entrén.
Datum för vistelsen: januari 2023
Tack mariaaN1936MF
Det hÀr Àr ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
My Öhrn, GĂ€stservice/reception pĂ„ The Steam Hotel, svarade pĂ„ det hĂ€r omdömetSvarade 6 januari 2023

Hej Maria,

Tack för din recension och feedback. Det var roligt att lÀsa att ni hade en underbar vistelse hos oss! Dock vÀldigt trÄkigt att lÀsa att ni inte uppskattar vÄr musik. Jag har tagit det vidare med vÄr musikansvarig. Jag hoppas verkligen att ni trots det kommer och besöker oss igen!

Rapportera svaret som olÀmpligt
Detta Àr det subjektiva svaret frÄn en representant för företaget och inte frÄn TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 januari 2023

Minus= rummet lÄg brevdid hissarna. LÀt fruktansvÀrt och man sov sporadiskt.
Handdukarna strÀva och hÄrda.
En irish coffe som var sÄ liten och nÀstan inget kaffe i.
Alldeles för mycket folk.
SÀngarna alldeles för mjuka.

Plus= Restaurang Chamberlain. VÀldigt god 3-rÀtters. Servicen var pÄ topp.
Snyggt rum.
Frukosten var bra.

Tips: gör som teatrar och andra evenemang gör... billigare priser vid skymd sikt. Vid ert fall....billigare rum som ligger direkt vid hissarna.

Datum för vistelsen: januari 2023
Tack dalarna1806

Hej,

Tack för din feedback. Det var roligt att lÀsa att ni hade en trevlig upplevelse i restaurang Chamberlin och Àven att rummet och frukosten levde upp till era förvÀntningar. Dock sÄklart mindre kul att lÀsa att ni blev störda av hissarna. Jag ska undersöka det vidare och jag hoppas verkligen att ni kommer och besöker oss igen!

Omdömet skrevs 29 december 2022

Vi har bott pÄ The Steam hotell ett flertal gÄnger. Denna gÄng sÀmre Àn gÄngen innan och sÄ var vi inte heller nöjda. DÀrför blev denna den sista. 5200 kr betalade vi för en natt, spa och mat. Paketet The wiew med 6 rÀtters meny fick vi in pÄ 30 min (alltsÄ alla rÀtter, varma som kalla) ett glas vin och all mat var slut sen var det vara att gÄ. Ingen frÄga om efterrÀtt eller kaffe.
Jag har nog aldrig Àtit sÄ snabbt förut.
5200kr plus den dryck och mat pÄ 2500 kr utöver det vi redan betalat för paketet.
SÄ vad fick vi dÄ för 7700kr?
Paketet som skulle innehÄlla det lyxigaste?

Spa var okey, hotellrummet pÄ 8 vÄningen som inte var nÄgot speciellt, och en 6 rÀtters som dÀr all mat kom in allt direkt och uppÀten pÄ 30 stressade minuter. En frukost som var bra.

Med andra ord, ingen idé att betala full pris för paketen. De hÄller noll kvalitet!
Synd att de inte kunde hÄlla standarden som fanns i början nÀr de öppnade.

Rumstips: Boka endast erbjudanden annars Àr det inte vÀrt!
    • LĂ€ge
Tack angelicamatintresse

Hej Angelica,

Tack för att du har skrivit en recension efter din vistelse. Det var trÄkigt att lÀsa att vi inte levde upp till dina förvÀntningar den hÀr gÄngen. Jag vill gÀrna ta den hÀr dialogen vidare via mail eller telefon. Du fÄr gÀrna höra av dig till gem@steamhotel.se

Jag ser fram emot att höra frÄn dig!

Omdömet skrevs 25 december 2022 frÄn mobil enhet

Helt vĂ€rdelös reception. Prioriterar inte sina kunder för fem öre, stod i telefonkö i 20minuter och de enda man fĂ„r som svar Ă€r att ”tack för att du vĂ€ntar de Ă€r mycket folk i receptionen.

Kanske borde anstÀlla en till personal sÄ man kan svara i telefonen.

Rumstips: Ring nÄgon annan.
Restyp: Reste med vÀnner
Tack mobneone
Service Manager, Guest Services / Front Office pÄ The Steam Hotel, svarade pÄ det hÀr omdömetSvarade 29 december 2022

Hej,

Tack för att du tagit dig tid att lÀmna feedback till oss. Vi uppskattar det och du ger oss en chans att utvecklas till det bÀttre.
Vi har vissa stunder pÄ dagen nÀr det Àr mycket folk vid receptionen och dÄ prioriteras alltid gÀsten som stÄr framför disken. Jag beklagar verkligen att du hade svÄrt att komma i kontakt med oss via telefon och jag ska framför dina ord för att se hur vi ska kunna göra detta bÀttre.

Önskar du vidare kontakt Ă€r du varmt vĂ€lkommen att maila mig pĂ„ gem@steamhotel.se sĂ„ kan vi fortsĂ€tta dialogen Ă€r.

VÀnliga hÀlsningar
Caroline

Omdömet skrevs 22 december 2022 frÄn mobil enhet

Supertrevlig miljö, vÀnlig och hjÀlpsam personal samt fantastisk mat. Vi bodde 2 nÀtter pÄ steam hotell, första kvÀllen Ät vi pÄ chamberlin grill, klassisk finresturang dÀr höga förvÀntningar möts!
Andra kvÀllen förtÀrde vi asian fusion pÄ högsta vÄningen med fantastisk utsikt och spÀnnande smakupplevelser!
Spat hade omvÀxlande miljö blandat med dunkel, mysig atmosfÀr samt upplyst bar-del med fantastisk utsikt över mÀlaren vid utomhuspoolen!

VĂ€ldigt bra att samtliga aktiviteter som biljard, pingis och shuffleboard ingick i hotellvistelsen!
Rekommenderar starkt ett besök pÄ steam hotell!

Rumstips: Parkering sker med fördel pÄ p-hus dÀcket ca 100m frÄn hotellet. Avnjut VÀlkomstdrink pÄ 18e vÄningen!
Tack heedstro