Orbitz.com
Travelocity
Lol.travel

Fint men mycket mörkt rum. dyrt för vad man får och finns mkt lite för småbarn på detta hotell tyvärr. Bion visa vuxen film, karaoken har inga låtar barn känner till, barn är inte välkomna till spa, och alla restauranger fullbokade. Frukosten inte heller så barnanpassade. Saknade badkar på rummet och vanliga saker som och penna. Dock mkt snyggt hotell, fin skybar, god frukost och otroligt trevlig personal

Rumstips: Boka inte detta om du har små barn
Tack Iddde
My Öhrn, Guest Services / Front Office på The Steam Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej,

Tack för att du har skrivit en recension och tack för din feedback. Det var tråkigt att höra att upplevelsen på Steam Hotel inte levde upp till era förväntningar. På lov så har vi lekrum och visar barnanpassade filmer.

Trots att vi inte levde upp till era förväntningar så hoppas jag att vi får äran att ha er som gäster snart igen.
Du får gärna kontakta mig innan er nästa vistelse så ska jag se till att ni får en extra guldkant på er vistelse!

Allt gott,
My
servicemanager@steamhotel.se

Omdömet skrevs 9 maj 2021

Fantastisk miljö och fint läge vid Mälaren. Mycket vänlig och serviceinriktad personal och underbart god mat. Trots begränsade tider för måltider och relax-avdelning pga corona anpassning så känner vi att vi hade en positiv upplevelse.
Det negativa vi kan känna är att det var lite väl många personer samtidigt i utomhuspoolen. Så den undvek vi.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 886annakarinb
Omdömet skrevs 9 maj 2021 från mobil enhet

Fantastiskt hotell, genomtänkt inredning, mysiga rum med sköna sängar, otroligt serviceinriktad personal. Smart uttänkt med att servera frukost vid bordet, gjorde att vi kände oss mer bortskämda och minskar säkert spill. Ett hotell vi bott på några gånger och som vi gärna kommer tillbaka till

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack anna_D1491PM
Omdömet skrevs 28 april 2021 från mobil enhet

En upplevelse utöver det vanliga. Föredrar du Scantic så är inte detta ett hotell för dig, men uppskattar du något annorlunda ska du välja att bo på detta hotell. Byggt i en gammal industribyggnad men med alla moderna attribut. Spännande meny och en fantastiskt utsikt från den 18:e våningen. Kan verkligen rekommenderas.

Tack Jan6306
Omdömet skrevs 28 april 2021

Väldigt fint hotell med grym service och bra mat. SPA-avdelningen kännbar tyvärr mycket att önska. Liten trång pool inomhus och utomhuspoolen var stängd. Man borde fundera på hur mycket folk man släpper in i pandemitider.

Tack Erik W
My Öhrn, Gästservice/reception på The Steam Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2021

Hej Erik,

Tack för att du har skrivit en recension och tack för din feedback. Det gläder mig att ni hade en fin vistelse i det stora hela, samtidigt som jag tar din konstruktiva feedback om pool cluben på allvar. Just när ni besökte oss så gjorde vi rent utepoolen och på grund av det minskat antalet gäster som kunde besöka pool cluben. Men som sagt vi tar din upplevelse på allvar och jag kommer att framföra din feedback till ansvarig för pool cluben.

Jag hoppas att vi får nöjet att välkomna er tillbaka till oss igen i framtiden!

Allt gott,
My