4 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-08-12
Official Site
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 21-08-14
Expedia.com290 US$
eDreams291 US$
Priceline291 US$
Omdömet skrevs 9 maj 2021 från mobil enhet

Fantastiskt hotell, genomtänkt inredning, mysiga rum med sköna sängar, otroligt serviceinriktad personal. Smart uttänkt med att servera frukost vid bordet, gjorde att vi kände oss mer bortskämda och minskar säkert spill. Ett hotell vi bott på några gånger och som vi gärna kommer tillbaka till

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack anna_D1491PM
Omdömet skrevs 28 april 2021 från mobil enhet

En upplevelse utöver det vanliga. Föredrar du Scantic så är inte detta ett hotell för dig, men uppskattar du något annorlunda ska du välja att bo på detta hotell. Byggt i en gammal industribyggnad men med alla moderna attribut. Spännande meny och en fantastiskt utsikt från den 18:e våningen. Kan verkligen rekommenderas.

Tack Jan6306
Omdömet skrevs 28 april 2021

Väldigt fint hotell med grym service och bra mat. SPA-avdelningen kännbar tyvärr mycket att önska. Liten trång pool inomhus och utomhuspoolen var stängd. Man borde fundera på hur mycket folk man släpper in i pandemitider.

Tack Erik W
My Öhrn, Gästservice/reception på The Steam Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2021

Hej Erik,

Tack för att du har skrivit en recension och tack för din feedback. Det gläder mig att ni hade en fin vistelse i det stora hela, samtidigt som jag tar din konstruktiva feedback om pool cluben på allvar. Just när ni besökte oss så gjorde vi rent utepoolen och på grund av det minskat antalet gäster som kunde besöka pool cluben. Men som sagt vi tar din upplevelse på allvar och jag kommer att framföra din feedback till ansvarig för pool cluben.

Jag hoppas att vi får nöjet att välkomna er tillbaka till oss igen i framtiden!

Allt gott,
My
servicemanager@steamhotel.se

Omdömet skrevs 22 april 2021 från mobil enhet

Vi var där i 2 dagar. Trevligt bemötande vid incheckning, vid middag och bra covid avstånd vid middag och frukost. Men musiken i Sky bar var hemsk. Dunk, dunk som hjärtklappningd musik. Ingen sång utan samma rytm hela djävla tiden och i samma tonläge. FRUKTANVÄRT att lyssna på när man skall njuta av ett glas och utsikten. Så där blev tyvärr bara en kväll. Annars rätt okej. Maten är toppen.

Tack elsie A
Omdömet skrevs 22 april 2021 från mobil enhet

Supertrevlig personal, fina rum, mysig spaavdelning, god mat.
Synd bara att all information var på engelska trotts att vi bor i Sverige.
Det finns faktiskt många i detta land som inte kan engelska.
Man kunde ha information på vårt modersmål och engelska.

Rumstips: Ta med fet plånbok
Tack Margaretha M