Omdömet skrevs 22 februari 2020

Perfekt ställe att åka vänner eller företag. Kanske inte stället man åker till för lugn romantik. I allafall inte om man ska gå på voltage lounge som är mer party än romantik men inget dåligt med det. Bara man är beredd på va de är för typ av ställe! Att få dricka ett glas bubbel eller en god drink i takpoolen å titta ut över Mälaren är magiskt

Tack 967sophia
MadeleineSteamHotel, Guest Relations Manager på The Steam Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2020

Visst är det väl härligt med en drink i poolen medans Dj snurrar skivor vid baren! Hoppas att vi ses igen :-)

Omdömet skrevs 22 februari 2020

Ok hotell med härlig atmosfär, sängarna var av det sämre (mjuka)slaget med jämförbara hotell i prisklassen, poolclub var lite enklare än förväntat gärna ett jacuzzi bad ett glas champagne för den inträdes avgiften, Det positiva var maten på restaurangen på våning 18 och den trevliga personalen.

Tack infoJ6992ZT

Vår Pool Club är ett lite annorlunda koncept där vi mer än gärna dricker ett glas champagne i baren medans man hänger i utomhuspoolen - vem vet, kanske dyker det upp en jacuzzi i framtiden. Det tar vi med oss ;-)

Omdömet skrevs 22 februari 2020

En underbar alla hjärtans dag.

Vi valde att ha spa och pool tillgången sent på kvällen och det passa oss bra. Det var verkligen mysigt med dom olika zonerna och områdena man kunde hänga på.
Frukosten var riktigt bra.

Tack marjamfooladi

Visst är det härligt med Voltage Lounge By Night! Och en riktig frukost är det viktigaste på dagen ;-)

Omdömet skrevs 21 februari 2020

Toppen! Älskade atmosfären, fotovänligt. Hade en underbar kväll i utomhuspoolen med magiskt solnedgång. Vi bokar gärna igen. Kul med alla aktiviteter vi kunde hitta på. Vi behövde inte lämna hotellet för att hitta på aktiviteter. Rekommenderas till familj, par och partysugna.

Tack Kattis2020

Visst är det härligt när det finns något för alla! Ta med er familjen och besök kokpunkten nästa gång

Omdömet skrevs 21 februari 2020

Ett perfekt hotell att smyga iväg på en liten mini semester. Rofyllt och lugnt.
Balsam för själen. Fler besök kommer det att bli. Rekommenderar hotellet, spst och även kokpunkten runt hörnet. Många plus

Tack ceciliakennback