Omdömet skrevs 22 februari 2020

Ok hotell med härlig atmosfär, sängarna var av det sämre (mjuka)slaget med jämförbara hotell i prisklassen, poolclub var lite enklare än förväntat gärna ett jacuzzi bad ett glas champagne för den inträdes avgiften, Det positiva var maten på restaurangen på våning 18 och den trevliga personalen.

Tack infoJ6992ZT
MadeleineSteamHotel, Guest Relations Manager på The Steam Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2020

Vår Pool Club är ett lite annorlunda koncept där vi mer än gärna dricker ett glas champagne i baren medans man hänger i utomhuspoolen - vem vet, kanske dyker det upp en jacuzzi i framtiden. Det tar vi med oss ;-)

Omdömet skrevs 22 februari 2020

En underbar alla hjärtans dag.

Vi valde att ha spa och pool tillgången sent på kvällen och det passa oss bra. Det var verkligen mysigt med dom olika zonerna och områdena man kunde hänga på.
Frukosten var riktigt bra.

Tack marjamfooladi

Visst är det härligt med Voltage Lounge By Night! Och en riktig frukost är det viktigaste på dagen ;-)

Omdömet skrevs 21 februari 2020

Toppen! Älskade atmosfären, fotovänligt. Hade en underbar kväll i utomhuspoolen med magiskt solnedgång. Vi bokar gärna igen. Kul med alla aktiviteter vi kunde hitta på. Vi behövde inte lämna hotellet för att hitta på aktiviteter. Rekommenderas till familj, par och partysugna.

Tack Kattis2020

Visst är det härligt när det finns något för alla! Ta med er familjen och besök kokpunkten nästa gång

Omdömet skrevs 21 februari 2020

Ett perfekt hotell att smyga iväg på en liten mini semester. Rofyllt och lugnt.
Balsam för själen. Fler besök kommer det att bli. Rekommenderar hotellet, spst och även kokpunkten runt hörnet. Många plus

Tack ceciliakennback
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Så fort man kommer in i hotellet får man den där "wow"-känslan. Läget är fantastiskt, och stämningen inuti är industriell men mysig. Man blir direkt bemött av en stor reception med den trevligaste personal man kan tänka sig. Välkomnandet är enormt. Hela hotellet har ett sammanhängande tema från receptionen, till restaurangen, hissarna och hotellrummen. Rummet var fint inrett, med härlig dusch, stor mjuk säng. Direkt får man vira sig in i deras egna badrock med tillhörande tofflor, och glida ner till Lounge clubben. Att sitta och titta på solnedgånge, ooch sedan den stjärnklara himlen från utomhuspoolen var underbart. Chamberlin-restaurangen hade fantastisk mat och allting gick förvånansvärt fort att få. Det finns både vegetariska och veganska alternativ. Dryckesutbudet är stort. Och om man vill kan man ta med sig desserten upp på hotellrummet! Tyvärr hade vårt rum med utsikt över Mälaren en stor bjälke mitt över fönstret, vilket gjorde att man var tvungen att sitta på golvet för att se ut. Det drar tyvärr ner betyget lite för rummet.

Jag skulle varmt rekommendera detta hotell till alla. Det är en upplevelse utöver det vanliga.

Tack petrawellstrom

Wow vilken recension Petra! Stort tack för det ♥️ Hoppas att vi ses i framtiden!