Omdömet skrevs 3 april 2018 från mobil enhet

Härligt hotell med unik och härlig miljö. Dom allmänna ytorna är gjorda att umgås på! God mat och bra frukost! Finns olika spel som tex schack, xbox och pc-spel och många olika ytor att mysa på. Finns t.o.m en öppen brasa!

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Marika E
Omdömet skrevs 3 april 2018

Ett hotell som måste upplevas , en otroligt häftig miljö. Alla detaljerna var så häftigt uttänkt, vi var två nätter vilket behövdes för att smälta alla intryck för oss och förr att hinna njuta av allt.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack sofie1531
Anna M, Guest Relations Manager på The Steam Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2018

Hej Sofie

Tack snälla för de fina orden!!
Så roligt att höra att ni trivdes hos oss.

Varmt välkomna tillbaka!

Bästa Hälsningar/
The Steam Hotel

Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Först och främst, extremt snyggt hotell, allt från de olika rumsligheterna till sänggaveln i nitat läder. Ett riktigt designhotell och värt att besöka bara pga det. Detaljerna och allmänytorna grymt shyssta och inredningen/rummen är som bästa New York hotellen.

Det är därför det är så synd att servicen är så ojämn, små saker, som tex att hotellets restauranger inte har plats för alla hotellgäster, eller att man frågar när köket stänger å man inte vet det, och tar inte reda på det åt kunden.

Det glöms beställningar i baren, eller att man skulle fixa spjälsäng, eller öppna bagaggerumsdörren, enkla små saker som ett internationellt hotell aldrig skulle missat på.

Alla som jobbar borde ha stenkoll och inte säga ”nej tyvärr det går inte”, utan ”vi ska se vad vi kan göra.”

Det är en mentalitetsgrej som gör att hela vistelsen är som att man har ett gruskorn i skon och när man åker därifrån är man lite lättad för då har det sluta skava.

Tror hotellet kommer bli toppen när det är lite mer inkört och servicen landat.

Det är bra hotell för barnfamiljer med barn mellan 7-14 år. Då kan barnen sköta sig och man vågar boka bord på restaurangen och de kan nyttja biljardbord å pingisbord.

Kommer tillbaka när mina barn blivit 5-6 år äldre, då är det nog perfekt och servicen mognat/hittat rätt.

Bodde här: april 2018, reste med familjen
2  Tack Marcus E

Hej Marcus

Roligt att höra att ni gillade vårt koncept med inredning och detaljer.
Men lika ledsamt att höra att vi brustit i servicen och jag ber så mycket om ursäkt för det!

Vi tar till oss av all respons vi får för att fortsätta att utvecklas. Vårt mål är att leverera på bästa sätt på alla plan.
Vi ser fram emot att se er hos oss igen snart så vi får en möjlighet ge er en mycket bättre helhetsbild!

Varmt välkomna tillbaka!

Bästa hälsningar /
The Steam Hotel

Omdömet skrevs 2 april 2018

Grymt hotell på så många sätt! Dock mer av en After work än avkopplande relax, även inne på spa. I alla fall en fredag. Trendigt för både trendiga och otrendiga. En mix av par, kompisgäng, barnfamiljer, unga & gamla från storstan & landet.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
1  Tack Markus A
Omdömet skrevs 2 april 2018

Häftigt hotell med grym atmosfär där allt följde en röd tråd. Spat var helt okej, lite väl dyra drinkar och lite mycket folk samtidigt.. bra personal på alla ställen. En häftig upplevelse att bo på detta hotell

• Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack aliciabjohansson