Elite Stadshotellet Vasteras(Västerås)(Mycket prisvärt!)
Hotel Arkad(Västerås)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Hem till Gården(Västerås)
ClarionCollection
Abrins Hotell(Västerås)
Travelocity
Hotell Valsaren(Västerås)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 1 april 2018

Trevligt hotell! Väldigt fint och fräscht. Låg bra till och kändes modernt. System för service och spa är mindre bra. Stressade receptionister och en dropin lista för spat vilket kändes trist. Det borde alla hotellgäster ha tillgång till. Om man ej bokat restaurang fanns ingen chans till mat på hotellet då allt va fullt.

Tack sbackm740423
Omdömet skrevs 1 april 2018

Mysigt och bra med hög standard. Bra spa och fina rum med sköna sängar och sängkläder. Väldigt mycket folk när vi var där och många paxade stolar/sängar och platser i spa, vilket gjorde att det ”blev fullt” om man inte ville vara i poolen. Utöver det var upplevelsen väldigt bra och vi kan tänka oss att åka tillbaka.

Tack mmirab2018
Omdömet skrevs 1 april 2018

Fantastisk miljö och avkopplande atmosfär. Personalen gav generellt en bra service och både tvårättersmiddagen som vi blev serverade på kvällen då vi kom samt frukostbuffén höll toppklass. Vi uppgraderade och var mycket nöjda med vårt rum förutom duschen som saknade stänkskydd. Här hade det estetiska fått gå före det praktiska vilket innebar att både toastol och badrumsgolvet blev helt nerstänkt när man duschade.

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Mia T
Omdömet skrevs 1 april 2018

Härligt dygn ! Saknade ingenting! Kommer definitivt att åka tillbaka någon gång och absolut ta med vänner! Det enda jag saknade var goda snacks till det lite fattiga drinkutbudet. Det behöver inte vara så jädra modernt m tryffelchips tex. Satsa mer på vanliga chips o nötter och varför inte några goda fruktdrinkar för de som önskar.

Tack HelenLelle
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Härlig atmosfär och inredning. Steam hotell har potentialen att bli en 4 eller 5:a om ni får till finishen i vissa avseenden när det gäller service och approachen hos vissa i personalen. Frukost personalen behöver vara mer på tå och samordna påfyllningslogistiken bättre, och en del av dem behöver också tänka på sitt bemötande av gästerna. Bartendern i skybaren får ni skicka på charmkurs, han får inte en att vilja hänga kvar i baren snarare att gå därifrån. Har efter min vistelse hos er även hört samma omdöme om personalen i skybaren från andra som tom har lämnat er pga deras beteende.

Tack nilssonbarbrog