Elite Stadshotellet Vasteras(Västerås)(Mycket prisvärt!)
Hotel Arkad(Västerås)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
ClarionCollection
Hem till Gården(Västerås)
Abrins Hotell(Västerås)
Hotell Valsaren(Västerås)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 1 april 2018

Fantastisk miljö och avkopplande atmosfär. Personalen gav generellt en bra service och både tvårättersmiddagen som vi blev serverade på kvällen då vi kom samt frukostbuffén höll toppklass. Vi uppgraderade och var mycket nöjda med vårt rum förutom duschen som saknade stänkskydd. Här hade det estetiska fått gå före det praktiska vilket innebar att både toastol och badrumsgolvet blev helt nerstänkt när man duschade.

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Mia T
Omdömet skrevs 1 april 2018

Härligt dygn ! Saknade ingenting! Kommer definitivt att åka tillbaka någon gång och absolut ta med vänner! Det enda jag saknade var goda snacks till det lite fattiga drinkutbudet. Det behöver inte vara så jädra modernt m tryffelchips tex. Satsa mer på vanliga chips o nötter och varför inte några goda fruktdrinkar för de som önskar.

Tack HelenLelle
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Härlig atmosfär och inredning. Steam hotell har potentialen att bli en 4 eller 5:a om ni får till finishen i vissa avseenden när det gäller service och approachen hos vissa i personalen. Frukost personalen behöver vara mer på tå och samordna påfyllningslogistiken bättre, och en del av dem behöver också tänka på sitt bemötande av gästerna. Bartendern i skybaren får ni skicka på charmkurs, han får inte en att vilja hänga kvar i baren snarare att gå därifrån. Har efter min vistelse hos er även hört samma omdöme om personalen i skybaren från andra som tom har lämnat er pga deras beteende.

Tack nilssonbarbrog
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Trevligt hotell, med mysig interiör. God mat och bra service i restaurangerna/barerna.Sov gott i sköna sängar,enda minuset var att det inte gick att öppna något fönster i rummet för vi fick inte ac:n att fungera.

Tack gunilla726
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Sjukt snygg design, inredning. Trevlig personal, trevligt rum. Bra service, speciellt i matsalen och vid frukosten, det dukades bort direkt och bra och gott utbud. Goda drinkar i baren. Hit kommer vi absolut tillbaka, snart.

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack helenaP9131QS