Omdömet skrevs 1 april 2018

Härligt dygn ! Saknade ingenting! Kommer definitivt att åka tillbaka någon gång och absolut ta med vänner! Det enda jag saknade var goda snacks till det lite fattiga drinkutbudet. Det behöver inte vara så jädra modernt m tryffelchips tex. Satsa mer på vanliga chips o nötter och varför inte några goda fruktdrinkar för de som önskar.

Tack HelenLelle
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Härlig atmosfär och inredning. Steam hotell har potentialen att bli en 4 eller 5:a om ni får till finishen i vissa avseenden när det gäller service och approachen hos vissa i personalen. Frukost personalen behöver vara mer på tå och samordna påfyllningslogistiken bättre, och en del av dem behöver också tänka på sitt bemötande av gästerna. Bartendern i skybaren får ni skicka på charmkurs, han får inte en att vilja hänga kvar i baren snarare att gå därifrån. Har efter min vistelse hos er även hört samma omdöme om personalen i skybaren från andra som tom har lämnat er pga deras beteende.

Tack nilssonbarbrog
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Trevligt hotell, med mysig interiör. God mat och bra service i restaurangerna/barerna.Sov gott i sköna sängar,enda minuset var att det inte gick att öppna något fönster i rummet för vi fick inte ac:n att fungera.

Tack gunilla726
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Sjukt snygg design, inredning. Trevlig personal, trevligt rum. Bra service, speciellt i matsalen och vid frukosten, det dukades bort direkt och bra och gott utbud. Goda drinkar i baren. Hit kommer vi absolut tillbaka, snart.

Tack helenaP9131QS
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Se till att ha ätit o barnen/ungdomarna klarar sig t frukost vid sen lite senare ankomst.. ngn ”lättare” mat går ej att ordna vid 21.10: endast asiatisk middag efter 21.00.. inte ens en fralla/toast smörgås efter att kocken ”städat köket” kan ordnas...??!! Synd att vara så stelbent särskilt med tanke på att hotellet ligger ”off” så förväntar man sig ”helhetslösning” för bra vistelse...

Tack EnVuxen2BarnTeen
Anna M, Guest Relations Manager på The Steam Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2018

Hej

Vad tråkigt att höra att vi inte bemött er på bästa sätt. Jag ber så mycket om ursäkt för det!
Självklart ska vi kunna ordna fram en smörgås eller liknande om man anländer sent.

Vi tar till oss av din feedback för att lösa detta på ett bra sätt i framtiden.

Vi hoppas vi får se er som gäst hos oss snart igen och visa på ett bästa bemötande, som jag vet att vi kan!

Bästa hälsningar/
The Steam Hotel