Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 172)
Filtrera omdömen
2 172 resultat
Medlemsbetyg
1 268
626
192
69
17
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 268
626
192
69
17
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
676681 av 2 172 omdömen
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Härlig atmosfär och inredning. Steam hotell har potentialen att bli en 4 eller 5:a om ni får till finishen i vissa avseenden när det gäller service och approachen hos vissa i personalen. Frukost personalen behöver vara mer på tå och samordna påfyllningslogistiken bättre, och en del av dem behöver också tänka på sitt bemötande av gästerna. Bartendern i skybaren får ni skicka på charmkurs, han får inte en att vilja hänga kvar i baren snarare att gå därifrån. Har efter min vistelse hos er även hört samma omdöme om personalen i skybaren från andra som tom har lämnat er pga deras beteende.

  • Bodde här: mars 2018, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Tack nilssonbarbrog
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Trevligt hotell, med mysig interiör. God mat och bra service i restaurangerna/barerna.Sov gott i sköna sängar,enda minuset var att det inte gick att öppna något fönster i rummet för vi fick inte ac:n att fungera.

  • Bodde här: mars 2018, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Tack gunilla726
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Sjukt snygg design, inredning. Trevlig personal, trevligt rum. Bra service, speciellt i matsalen och vid frukosten, det dukades bort direkt och bra och gott utbud. Goda drinkar i baren. Hit kommer vi absolut tillbaka, snart.

  • Bodde här: mars 2018, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Tack helenaP9131QS
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Se till att ha ätit o barnen/ungdomarna klarar sig t frukost vid sen lite senare ankomst.. ngn ”lättare” mat går ej att ordna vid 21.10: endast asiatisk middag efter 21.00.. inte ens en fralla/toast smörgås efter att kocken ”städat köket” kan ordnas...??!! Synd att vara så stelbent särskilt med tanke på att hotellet ligger ”off” så förväntar man sig ”helhetslösning” för bra vistelse...

  • Bodde här: mars 2018, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Tack EnVuxen2BarnTeen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Anna M, Guest Relations Manager på The Steam Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2018

Hej

Vad tråkigt att höra att vi inte bemött er på bästa sätt. Jag ber så mycket om ursäkt för det!
Självklart ska vi kunna ordna fram en smörgås eller liknande om man anländer sent.

Vi tar till oss av din feedback för att lösa detta på ett bra sätt i framtiden.

Vi hoppas vi får se er som gäst hos oss snart igen och visa på ett bästa bemötande, som jag vet att vi kan!

Bästa hälsningar/
The Steam Hotel

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Herre Gud!
Här har man världens coolaste miljöer, kök i världsklass och potential utöver det vanliga men snubblar så TOTALT på sin personal.
Inte ett leende, långa väntetider, låg kunskap om vad som erbjuds samt ett drygt och stressat bemötande.

GÖR OM, GÖR RÄTT!
Bli den briljanta pärla ni har alla potential till att bli...

Bodde här: mars 2018, reste med vänner
3  Tack Kristoffer G
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Anna M, Guest Relations Manager på The Steam Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2018

Hej Kristoffer

Vad tråkigt att höra att vi brustit i vår service under er vistelse hos oss.
Jag ber verkligen om ursäkt för det!

Vårt mål är att leverera på bästa sätt och på alla plan och vi tar till oss av all feedback för att fortsätta utvecklas mot våra mål.

Vi hoppas vi får se er här snart igen så vi får möjligheten att göra om och göra rätt!

Bästa hälsningar/
The Steam Hotel

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen