Omdömet skrevs 30 mars 2018

Sjukt snygg design, inredning. Trevlig personal, trevligt rum. Bra service, speciellt i matsalen och vid frukosten, det dukades bort direkt och bra och gott utbud. Goda drinkar i baren. Hit kommer vi absolut tillbaka, snart.

Tack helenaP9131QS
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Se till att ha ätit o barnen/ungdomarna klarar sig t frukost vid sen lite senare ankomst.. ngn ”lättare” mat går ej att ordna vid 21.10: endast asiatisk middag efter 21.00.. inte ens en fralla/toast smörgås efter att kocken ”städat köket” kan ordnas...??!! Synd att vara så stelbent särskilt med tanke på att hotellet ligger ”off” så förväntar man sig ”helhetslösning” för bra vistelse...

Tack EnVuxen2BarnTeen
Anna M, Guest Relations Manager på The Steam Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2018

Hej

Vad tråkigt att höra att vi inte bemött er på bästa sätt. Jag ber så mycket om ursäkt för det!
Självklart ska vi kunna ordna fram en smörgås eller liknande om man anländer sent.

Vi tar till oss av din feedback för att lösa detta på ett bra sätt i framtiden.

Vi hoppas vi får se er som gäst hos oss snart igen och visa på ett bästa bemötande, som jag vet att vi kan!

Bästa hälsningar/
The Steam Hotel

Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Herre Gud!
Här har man världens coolaste miljöer, kök i världsklass och potential utöver det vanliga men snubblar så TOTALT på sin personal.
Inte ett leende, långa väntetider, låg kunskap om vad som erbjuds samt ett drygt och stressat bemötande.

GÖR OM, GÖR RÄTT!
Bli den briljanta pärla ni har alla potential till att bli...

3  Tack Kristoffer G

Hej Kristoffer

Vad tråkigt att höra att vi brustit i vår service under er vistelse hos oss.
Jag ber verkligen om ursäkt för det!

Vårt mål är att leverera på bästa sätt och på alla plan och vi tar till oss av all feedback för att fortsätta utvecklas mot våra mål.

Vi hoppas vi får se er här snart igen så vi får möjligheten att göra om och göra rätt!

Bästa hälsningar/
The Steam Hotel

Omdömet skrevs 30 mars 2018

Ett fantastiskt hotell med bra läge vid vattnet, grymt bra och genomtänkt spa, bra mat, bra frukost, trevlig personal och atmosfären får högsta betyg. Hit åker vi så ofta vi kan för att slappna av och bara vara. Toppenställe!

Tack Peter_o_Tina
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Vi har just kommit hem efter en natt på the steam hotell och är fortfarande lyriska över vårt besök. Allt var såå bra! Hotellet i sig är läckert med sina 18 våningar, modern industri-design, mysiga sammetssoffor och en stor öppen brasa centralt placerad i loungen. Läget vid hamnen bjuder på en magisk utsikt, vilket inte är helt fel om du bor på någon av de övre våningarna. Rummen är superfräscha! Sängarna sköna med härliga frasiga lakan. Vi hade bokat ett "night"-paket med tvårätters middag, kvälls-spa och övernattning

Tack Lasse B