Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Herre Gud!
Här har man världens coolaste miljöer, kök i världsklass och potential utöver det vanliga men snubblar så TOTALT på sin personal.
Inte ett leende, långa väntetider, låg kunskap om vad som erbjuds samt ett drygt och stressat bemötande.

GÖR OM, GÖR RÄTT!
Bli den briljanta pärla ni har alla potential till att bli...

Bodde här: mars 2018, reste med vänner
3  Tack Kristoffer G
Anna M, Guest Relations Manager på The Steam Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2018

Hej Kristoffer

Vad tråkigt att höra att vi brustit i vår service under er vistelse hos oss.
Jag ber verkligen om ursäkt för det!

Vårt mål är att leverera på bästa sätt och på alla plan och vi tar till oss av all feedback för att fortsätta utvecklas mot våra mål.

Vi hoppas vi får se er här snart igen så vi får möjligheten att göra om och göra rätt!

Bästa hälsningar/
The Steam Hotel

Omdömet skrevs 30 mars 2018

Ett fantastiskt hotell med bra läge vid vattnet, grymt bra och genomtänkt spa, bra mat, bra frukost, trevlig personal och atmosfären får högsta betyg. Hit åker vi så ofta vi kan för att slappna av och bara vara. Toppenställe!

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Peter_o_Tina
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Vi har just kommit hem efter en natt på the steam hotell och är fortfarande lyriska över vårt besök. Allt var såå bra! Hotellet i sig är läckert med sina 18 våningar, modern industri-design, mysiga sammetssoffor och en stor öppen brasa centralt placerad i loungen. Läget vid hamnen bjuder på en magisk utsikt, vilket inte är helt fel om du bor på någon av de övre våningarna. Rummen är superfräscha! Sängarna sköna med härliga frasiga lakan. Vi hade bokat ett "night"-paket med tvårätters middag, kvälls-spa och övernattning

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Lasse B
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Det var en otroligt fin vistelse hos er. Allt var toppen, hotellrummet, spa:et & restaurangen! Det dom var mindre bra, var frukosten. Det var väldigt kaotiskt och rörigt. Men det var god frukost. Utomhuspoolen var riktigt bra.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack louiseericssons
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Helt otroligt hotell med fantastiskt inspirerande miljöer. Servicenivån svajar dock. Bokar man paket med middag så får man en färdig meny där varmrätten de båda gångerna vi varit där varit en märklig anrättning. De borde gå på säkra kort vid dessa tillfällen. Saker som är slut här och där också. Små irritationsmoment som känns onödiga och upplevs som större än de är med tanke på priserna på hotellet och de högt flygande ambitionerna.

• Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack fredda7612

Hej Fredda

Roligt att du uppskattade våra härliga miljöer!
Ledsen att höra att servicen svajat och att maten inte levde upp till förväntningarna.

Vi tar till oss av all feedback för att lyfta där vi brustit och fortsätta växa och utvecklas.

Vi hoppas vi får se er som gäst hos oss snart igen!

Bästa hälsningar/
The Steam Hotel