Omdömet skrevs 30 mars 2018

Ett fantastiskt hotell med bra läge vid vattnet, grymt bra och genomtänkt spa, bra mat, bra frukost, trevlig personal och atmosfären får högsta betyg. Hit åker vi så ofta vi kan för att slappna av och bara vara. Toppenställe!

Tack Peter_o_Tina
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Vi har just kommit hem efter en natt på the steam hotell och är fortfarande lyriska över vårt besök. Allt var såå bra! Hotellet i sig är läckert med sina 18 våningar, modern industri-design, mysiga sammetssoffor och en stor öppen brasa centralt placerad i loungen. Läget vid hamnen bjuder på en magisk utsikt, vilket inte är helt fel om du bor på någon av de övre våningarna. Rummen är superfräscha! Sängarna sköna med härliga frasiga lakan. Vi hade bokat ett "night"-paket med tvårätters middag, kvälls-spa och övernattning

Tack Lasse B
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Det var en otroligt fin vistelse hos er. Allt var toppen, hotellrummet, spa:et & restaurangen! Det dom var mindre bra, var frukosten. Det var väldigt kaotiskt och rörigt. Men det var god frukost. Utomhuspoolen var riktigt bra.

Tack louiseericssons
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Helt otroligt hotell med fantastiskt inspirerande miljöer. Servicenivån svajar dock. Bokar man paket med middag så får man en färdig meny där varmrätten de båda gångerna vi varit där varit en märklig anrättning. De borde gå på säkra kort vid dessa tillfällen. Saker som är slut här och där också. Små irritationsmoment som känns onödiga och upplevs som större än de är med tanke på priserna på hotellet och de högt flygande ambitionerna.

Tack fredda7612
Anna M, Guest Relations Manager på The Steam Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2018

Hej Fredda

Roligt att du uppskattade våra härliga miljöer!
Ledsen att höra att servicen svajat och att maten inte levde upp till förväntningarna.

Vi tar till oss av all feedback för att lyfta där vi brustit och fortsätta växa och utvecklas.

Vi hoppas vi får se er som gäst hos oss snart igen!

Bästa hälsningar/
The Steam Hotel

Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Supermysigt hotell, kanon trevlig personal ALLA är fantastiska!!!
Kommer besöka detta hotell jämt när jag är i Västerås.
Restaurangen på 18:e våningen är grymt bra, värd besök alla dar i veckan.

Baren har ett jätteskönt läge med underbar utsikt över Mälaren.

Baren på plan 1 är också helt kanon, personalen är även där fantastiskt

Tack Tjorven13