“Dålig service, god mat”

Lägg till den.
Restaurang Tip Top
Rankad som nr 156 av 268 Restauranger i Västerås
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Jag beställer mat och dryck i kassan, och får inte kvittona från mannen i svart t-shirt som jobbar där utan får rafsa åt mig kvittona själv som är framslängda på disken. Efter att ha väntat 5 minuter på maten så frågar jag när jag får min dryck(som finns bredvid kassan), och mannen i svart t-shirt svarar; "Den kommer senare." Efter att ha väntat i 15 minuter får jag min mat och dryck, maten smakar ganska bra men pga. den dåliga servicen så kommer jag inte att gå till den här restaurangen någon mer gång. Byt ut personalen eller lär dem ge bra service till kunderna om ni inte vill bli av med era gäster!

Tack jonas30bast

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Tip Top känns som ett begrepp i vad avser bra kebab i Västerås. Ett bra ställe att smita in på för att bli serverad kebab. Miljön är lite torftig och personalen gör sitt jobb men inte så mycket mer.

Tack Kalson
Omdömet skrevs 5 mars 2017 från mobil enhet

Ensam hemma en kväll och fick ett plötsligt sug efter kebabtallrik som jag inte ätit på länge. Cyklade ner till TipTop. En bra kebabtallrik. Enda minus var att såsen var lite tam. Nästa gång ska jag be att få stark sås, och några extra feferoni.

Tack Christer A
Omdömet skrevs 5 oktober 2016 från mobil enhet

I min mening så har Tip Top stans bästa kebabtallrik, mycket tack vare såserna - den röda såsen är helt fantastisk. Pizzorna är rätt så goda där också, men jag brukar oftast ta kebaben. Personalen är jättetrevlig också och restaurangen är ren och snygg.

Tack Sofia S
Omdömet skrevs 23 augusti 2016

Möjlighet till fin uteservering finns men borden var väldigt slitna och gungade omkring på tre ben. Vi köpte två kebabtallrikar vilka smakade gott men de var ljumna när vi fick dem utburna till oss på uteserveringen. Colan var inte kall.

Tack robban2015

Resenärer som tittade på Restaurang Tip Top tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Restaurang Tip Top? Berätta vad du tyckte!