“Med fingrarna i maten”
Omdöme om Gideonbergsgrillen

Gideonbergsgrillen
Rankad som nr 74 av 276 Restauranger i Västerås

Det här stället väcker minnen om ungdomens korvkiosk, men menyn är utvecklad med massor av tillbehör och burgarvarianter, en del av dem i tungviktsklassen. En torsdagskväll var det full fart med många hämtningar. Jag bröt mönstret, beställde en 150 grams texmexburgare på plats som lagades medan jag väntade. 70 kr är väl egentligen inte billigt, men kryddningen var vass och smaken fin. Inget fel på burgaren alltså, men personalen skulle kanske akta sig från att hantera tillbehör som tomatskivor med fingrarna. Om jag skulle komma tillbaka? Ja, gärna. Jag är inte kräsmagad, men det skulle nog bli en kväll med mildare väder så att jag kunde nyttja borden och stolarna. Endast kontant betalning gäller (och kvitto lämnas). Jag förstår om man vill slippa avgift till kontokortsföretagen, men nog borde man erbjuda Swish.

Datum för besöket: februari 2019
Tack Robert A

Omdömet skrevs 23 maj 2018 från mobil enhet

Gjorde en beställning på över 600 kr i telefon och fick ett stressat och lite otrevligt bemötande i luren.
På plats accepteras endast kontanter vilket gör att man börjar fundera kring redovisning etc...

Datum för besöket: maj 2018
1  Tack Staffan N
Omdömet skrevs 29 maj 2017 från mobil enhet

Lämnar ingen hungrig! Bra och goda hamburgare, lite små högt pris. Finns något för alla.
Öppet sent på helgerna!

Datum för besöket: maj 2017
Tack Camilla S
Omdömet skrevs 11 mars 2017

En lokal korvmoj med hjärtat på rätt ställe. Goda hamburgare och bra stämning. Prova ffa deras högrevsburgare. Observera dock att de inte tar kort.

Datum för besöket: december 2016
Tack MikaelE135
Omdömet skrevs 9 mars 2017

Här använder bra råvaror och resultatet blir därefter! Toppen mat om man är ute efter burgare, korv eller pommes! Vill man ha en extra klick med mos så är det inga problem, det är så man får trogna kunder!!

Datum för besöket: september 2016
Tack huldafa

Resenärer som tittade på Gideonbergsgrillen tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Gideonbergsgrillen? Berätta vad du tyckte!