“Gott!”
Omdöme om Frank

Frank
Rankad som nr 1 av 268 Restauranger i Västerås
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vi var mycket nöjda! Gott och mysigt och jättetrevlig servitör! Goda smaker och fina råvaror. Även vinerna var mycket bra !

Tack Paolo e Camilla L

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Maten var okay. Inget som stack ut. Samma smaker genom hela menyn. Alla rätter hade stora picklade inslag. Och samma detaljer.
Små rätter så vi var mer hungriga efter än innan.
Vinerna passade inte någonstanns. Rödvin till chilistark mat.
Det kändes som personalen läste från ett manus. Samma spontana skämt lades på alla borden.

Tack Johan M
Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Trivsamt, informativt om maten,vällagat. Mysig lokal med få bord. Mycket trevlig personal. Verkligen värda ett toppbetyg.

Tack bowil2016
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Vi hade en fantastiskt kväll på resturang Frank! Mycket god mat och trevlig personal, som levererade förstklassigt!

Vi kommer gärna tillbaka när vi har möjlighet!

Tack Mattias T
Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

En upplevelse. God mat och mycket bra service. Trevligt ställe att äta på. Här är det spännande smaker och verklig stor respekt för kunden.

Tack Vivianne R

Resenärer som tittade på Frank tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Frank? Berätta vad du tyckte!