“Familjär stämning!”
Omdöme om The Bishops Arms

The Bishops Arms
Rankad som nr 13 av 263 Restauranger i Västerås
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi tog en sängfösare på The Bishops Arms en sen kväll i slutet av mars.

Vi möttes i dörren av en härlig stämning och förvånades över att ljudstyrkan från gästerna inte var högre än var den var.

Detta trots att det var fullsatt.

Vi beställde inte öl, utan GT och vin, båda fick godkänt i betyg.

Anna & Stefan

Tack Stefan S

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Vi hade varit ute å käkat och tänkte ta en liten pubrunda på stan. Hamnade här på Bishop och blev kvar, var mycket folk i alla åldrar från 20-80 var så härligt att se. Är en mysig pub miljö, vi drack bara en massa gott nästa gång ska vi testa maten.

Tack AHotti
Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Puben The Bishop s Arms skriver om sig själva att de har hög kvalitet på maten. Det är en uppenbar lögn. Efter ha ätit där i samband med ett antal besök i Västerås med några månaders mellanrum kan jag konstatera att det är en lögn. Att servera kall torskrygg med kall potatis och kallt smör efter nästan en timmes väntan på maten är under all kritik. Jag undrar om de ens har en kock i köket. De kanske tinar upp något eller ringer någon annan restaurang och beställer. Detta är enbart ett exempel på den undermåliga kvaliteten på maten som de dessutom tar mycket bra betalt för. Undvik detta ställe om du vill ha något mer än en öl i Västerås. Men Bistro Gränden och den indiska restaurangen Laxmi är restauranger som levererar god mat och hög servicegrad i staden.

Tack Vivianne R
Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Vi beställde mat. Det tog minst 45 minuter att få den till bordet och en av rätterna var kall. Det kändes inte som att dom har ett eget kök. Vi blev visserligen kompenserade, men tänker aldrig äta här igen.

Tack Lennart R
Omdömet skrevs 10 mars 2018

Ett medelmåtta ställe. Stoltserar med ett stort utbud av öl. tråkigt att just mitt val var slut.. Beställde förrätt, tyvärr var min frus val slut, detta var vid 17:30 ca. En i personalen var väldigt trevlig den andra väldigt nonchalant. Annars var varmrätten god. Ett stort minus till att dom inte accepterade Ticket rikskort.

Tack Silver40301

Resenärer som tittade på The Bishops Arms tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt The Bishops Arms? Berätta vad du tyckte!