“Lunch”

Spicy Hot Sturegatan Vasteras
Rankad som nr 2 av 3 Smått och gott i Västerås
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Stora portioner och väldigt gott.
Bra priser på lunchen.
Bästa thai restaurangerna i Västerås.
Kyckling med cashewnötter kan verkligen rekommenderas.

Tack 110rolandj

Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Hade planerat att gå på en annan restaurang, men eftersom ungdomarna ville ha vegetariska rätter gick vi till Spicy Hot istället. Deras olika vegetariska rätter är riktigt goda. Snabb och effektiv service som vanligt, och eftersom vädret var bra kunde vi sitta ute. Innemiljön är mer gjord för att vara lättstädad än trevlig.

Tack 804christera
Omdömet skrevs 9 juni 2017 från mobil enhet

Vi var tre stycken som åt tre olika rätter. Super god mat med mycket smak! Anbefaller stakt! Mycket mat! Och när de stog stak mat var den stark!

Tack emelieh308
Omdömet skrevs 8 juni 2017

Besökte under sen lunch, glest med folk så servicen var snabb. Kycklingen var senig och jordnötssåsen var faktiskt inte god alls. Stora portioner men vad hjälper det när maten inte är god? Ingen i sällskapet åt speciellt mycket, vi var helt överens om de rätter vi beställt inte höll måttet alls.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Helena L
Omdömet skrevs 10 maj 2017

Ett måste innan man åker hem till Stockholm! Beställer alltid nummer 16 och den sviker aldrig! Fräscht och gott!

Datum för besöket: maj 2017
Tack Philip N

Resenärer som tittade på Spicy Hot Sturegatan Vasteras tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Spicy Hot Sturegatan Vasteras? Berätta vad du tyckte!